کد خبر : 1812691 | 07 اسفند 1400 ساعت 21:12 | 11K بازدید | 5 دیدگاه

همه کار کردیم جز گلزنی؛

کلافگی رانگنیک؛ باز راحت دو امتیاز از دست دادیم!

رالف رانگنیک، سرمربی آلمانی منچستریونایتد از فرصت سوزی‌های مکرر بازیکنان تیمش کلافه شده است.

کلافگی رانگنیک؛ باز راحت دو امتیاز از دست دادیم!

به گزارش "ورزش سه"، شیاطین سرخ امروز در شرایطی در مقابل تیم رده نوزدهمی واتفورد در خانه با تساوی بدون گل متوقف شدند که فرصت های مسلم گلزنی زیادی را مانند دیدارهای قبل از دست دادند. رالف رانگنیک، سرمربی باتجربه یونایتد مدعی شد بازیکنان این تیم باید بهتر از فرصت های گلزنی استفاده کننده و دیگر نمی توان موقعیت بیشتر از این، روی دروازه حریف ایجاد کرد.
رالف رانگنیک گفت: "دوباره احساس می‌کنم که دو امتیازی را از دست دادیم که به راحتی می توانستیم آن را کسب کنیم. ما همه کار به غیر از گلزنی انجام دادیم و در هر دو نیمه موقعیت های کافی داشتیم تا پیروز شویم. اما این اتفاق رخ نداد و البته این برای اولین بار نیست که در یک بازی بسیار مهم دو امتیاز از دست دادیم.

1691019


پنج موقعیت بسیار خوب در نیمه اول و سه موقعیت گلزنی در نیمه دوم داشتیم. مانند زمانی که ضربه کریستیانو رونالدو به تیرک دروازه برخورد کرد؛ گاهی اوقات بدشانس هم بودیم، موقعیت‌های تک به تک خوبی نصیب ما شده بود. این دیگر اسمش بدشانسی نیست و به تیزبینی، کارآمدی و فرصت طلب بودن تیم باز می گردد. یک بعدازظهر خسته کننده را سپری کردیم. ما باید جلوی دروازه بهتر از فرصت های خود استفاده کنیم، زیرا به ندرت می توان موقعیت های بیشتری از بازی امروز ایجاد کرد.
ناامیدکننده است، زیرا ما همه کار جز گلزنی انجام دادیم. قبول این نتیجه دشوار است و تقریبا جریان تمام بازی را تحت کنترل کامل خود داشتیم. اگر سه ماه گذشته را بررسی کنیم متوجه می شویم ما فرصت های گلزنی زیادی را از دست دادیم و باید حداقل چهار یا 6 امتیاز دیگر می گرفتیم که اگر این اتفاق رخ می داد شرایط کاملا متفاوت بود. وظیفه من به عنوان سرمربی کمک به تیم برای ایجاد موقعیت های کافی برای کسب برتری است. تعداد موقعیت‌های فوق العاده ای که امروز داشتیم باید برای پیروزی در چنین دیداری کافی می‌بود."

دیدگاه‌ها