کد خبر : 1812693 | 07 اسفند 1400 ساعت 21:29 | 13.2K بازدید | 8 دیدگاه

برونو فرناندز: شرایط واقعا ناامیدکننده است!

برونو فرناندز، ستاره پرتغالی منچستریونایتد تاکید کرد تیمش فرصت‌های بسیار خوبی را مقابل واتفورد از دست داده است.

برونو فرناندز: شرایط واقعا ناامیدکننده است!

به گزارش "ورزش سه"، شیاطین سرخ امروز در خانه با تساوی بدون گل برابر واتفورد متوقف شده و دو امتیاز مهم دیگر را از دست دادند. این تساوی در شرایطی رخ داد که بازیکنان یونایتد از جمله خود برونو فرناندز بارها صاحب موقعیت گلزنی شده و در نهایت نتوانستند دروازه حریف را باز کنند. مسئله ای که برونو فرناندز را عصبانی کرده و او در پایان دیدار مدعی شد شرایط فعلی، بسیار ناامید کننده است.

1694617


برونو فرناندز گفت: "ما موقعیت‌های خوبی خلق کردیم و خود من دو یا سه فرصت برای گلزنی داشتم، اما امروز توپ وارد دروازه نشد. در شرایط واقعا ناامیدکننده ای قرار داریم و تقریبا همین اتفاق در مقابل میدلزبورو در جام حذفی افتاد. ما امروز قادر به حل این مسئله نبوده و در نهایت برنده نشدیم. ما باید به گل می رسیدیم و این اتفاق رخ نداد. این یکی از روزهایی بود که می توانستیم برای مدت طولانی در محوطه جریمه حریف حاضر بوده باشیم و در نهایت موفق به گلزنی نشویم. این نتیجه برای ما بد است.
واقعا این فرصت را داشتیم که به سه امتیاز مسابقه امروز دست پیدا کنیم و این اتفاق رخ نداد، این نتیجه برای یونایتد ناامید کننده است. خودم در یک صحنه فرصت خوبی برای باز کردن دروازه واتفورد داشتم و بیشتر ضربه من ضعیف بود تا اینکه دروازه بان حریف عکس العمل خوبی از خود نشان داده باشد."

دیدگاه‌ها