کد خبر : 1812704 | 07 اسفند 1400 ساعت 22:58 | 4.1K بازدید | 0 دیدگاه

فرانکفورت 0 - 1 بایرن؛ تعویض طلایی ناگلزمان

بایرن مونیخ در مسابقه ای دشوار در خانه فرانکفورت با یک گل به برتری رسید.

فرانکفورت 0 - 1 بایرن؛ تعویض طلایی ناگلزمان

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ که در سال جدید پرفراز و نشیب نتیجه گرفته، با تک گل اواخر مسابقه لروی سانه موفق به غلبه بر فرانکفورت و استحکام جایگاه خود در صدر جدول شد.
بایرن مونیخ بازی را بهتر آغاز کرد و در همان دقایق ابتدایی و روی پاس کینگزلی کومان می توانست به گل اول دست یابد، اما ضربه والی بنجامین پاوارد از کنار دروازه فرانکفورت به بیرون رفت.
در دقیقه هفت کاستیچ روی ضدحمله سریع و بعد از یک و دو با لیندستروم صاحب موقعیت بسیار خوبی برای باز کردن دروازه بایرن مونیخ شد، اما ضربه او دقیق نبود و از کنار دروازه به بیرون رفت.
در دقیقه 25 کینگزلی کومان با حرکتی تماشایی از سمت چپ به عمق زده و بعد از گذر از سد دی کاستا خودش به سمت دروازه فرانکفورت ضربه زد، اما کوین ترپ با عکس العملی خوب دروازه تیمش را نجات داد.

1694641


در اواخر نیمه اول و روی دفع توپ نه چندان خوب هینترگر بود که جاشوا کیمیچ صاحب توپ شده و برای باز کردن دروازه فرانکفورت اقدام کرد، اما باز هم این کوین ترپ بود که با واکنشی مناسب این ضربه را دفع کرد. در ادامه حادثه مهمی روی دروازه دو تیم رخ نداد و نیمه اول کم افت و خیز با تساوی بدون گل به پایان رسید. 
در دقایق ابتدایی نیمه دوم و روی حرکت و ارسال دایوت اوپامکانو بود که رابرت لواندوفسکی صاحب موقعیت خوبی برای گلزنی در مقابل دروازه فرانکفورت شد، اما تعلل این بازیکن باعث شد کوین ترپ توپ را از آن خود کند.
در دقیقه 54 روی ارسال ضربه ایستگاهی جاشوا کیمیچ بود که بایرن مونیخ فرصت بسیار خوبی برای زدن گل برتری داشت، اما ضربه سر نیکلاس سوله را اندیکا از روی خط دروازه فرانکفورت برگشت داد.
در ادامه و روی ارسال سرژ گنابری بود که رابرت لواندوفسکی در مقابل دروازه فرانکفورت صاحب موقعیت فوق العاده ای برای گلزنی شد، اما ضربه او از دوقدمی را کوین ترپ با واکنشی فوق العاده مهار کرد.
اما در دقیقه 71 بایرن مونیخ به گل اول دست یافت. روی ارسال عمقی کیمیچ بود که لروی سانه تازه وارد در موقعیتی تک به تک قرار گرفته و با ضربه ای دقیق موفق شد گل نخست بایرن مونیخ را به ثمر برساند. در ادامه بایرن به خوبی جریان مسابقه را حفظ کرده و در نهایت با همان یک گل فرانکفورت را شکست داد.

دیدگاه‌ها