کد خبر : 1812717 | 08 اسفند 1400 ساعت 00:04 | 2.2K بازدید | 1 دیدگاه

ناگلزمان: باید زودتر دروازه فرانکفورت را باز می‌کردیم

یولیان ناگلزمان، سرمربی جوان بایرن مونیخ بازی کردن در خانه فرانکفورت را دشوار توصیف کرد.

ناگلزمان: باید زودتر دروازه فرانکفورت را باز می‌کردیم

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ امشب در دیداری دشوار در خانه فرانکفورت به میدان رفته و با تک گل دقایق پایانی لروی سانه به سه امتیاز مهم این دیدار دست یافت. یولیان ناگلزمان، سرمربی آلمانی بایرن مونیخ در پایان این دیدار اعلام کرد مانوئل نویر، کاپیتان این تیم احتمالا در دیدار برگشت مقابل سالزبورگ در لیگ قهرمانان در ترکیب حضور پیدا خواهد کرد.
یولیان ناگلزمان گفت: "برد بسیار ارزشمندی به دست آوردیم. بازی کردن در خانه فرانکفورت دشوار است. من به خصوص از عملکرد بازیکنان در دوئل های تن به تن راضی بودم و ما در اغلب موارد پیروز شدیم. در نیمه اول و در شروع نیمه دوم در بخش هجومی تنها در امر گلزنی ناکام ماندیم و در واقع باید زودتر دروازه فرانکفورت را باز می کردیم.

1694663


در پایان و بعد از اینکه ما از حریف پیش افتادیم جریان بازی کمی ملتهب و گیج کننده بود. کلین شیت برای ما بسیار اهمیت داشت و اگر به چند بازی اخیر نگاه کنید متوجه خواهید شد  این پیروزی گام خوبی برای ما بود.
عملکرد جمال موسیالا؟ جمال خیلی خوب بازی کرد. او در دفاع فوق العاده سخت کوش بود و مسافت زیادی را طی کرد. موسیالا وقتی توپ را در اختیار دارد مانند مار دور بازیکن مقابل خود می چرخد. او هنگام مالکیت توپ بسیار خونسرد عمل کرده و امشب بیش از حد قابل اعتماد بود.
زمان بازگشت مانوئل نویر؟ مانو هفته آینده تمرینات اصلی دروازه بانی را از سر خواهد گرفت. اگر همه چیز خوب پیش برود، او قبل از دیدار مقابل لورکوزن بازخواهد گشت و به احتمال زیاد مقابل سالزبورگ نیز بازی می کند."

دیدگاه‌ها