کد خبر : 1812733 | 08 اسفند 1400 ساعت 09:35 | 5K بازدید | 2 دیدگاه

لواندوفسکی: همه باید از اوکراین حمایت کنیم

رابرت لواندوفسکی، ستاره لهستانی بایرن مونیخ فعلا تمایلی به اظهارنظر در مورد ماندن یا جدایی از این باشگاه ندارد.

لواندوفسکی: همه باید از اوکراین حمایت کنیم

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد رابرت لواندوفسکی، بهترین بازیکن جهان در سال 2021 دو سال دیگر با بایرن مونیخ تمام می شود و هنوز توافقی در مورد تمدید قرارداد صورت نگرفته است. به نظر می رسید در صورت عدم تمدید، رابرت لواندوفسکی خواهان جدایی در فصل تابستان سال 2022 است. بعد از برتری دشوار و 0-1 بایرن مونیخ مقابل فرانکفورت، رابرت لواندوفسکی در این رابطه و البته بستن باوزبند منقش به پرچم کشور اوکراین صحبت کرده است.

1694691


رابرت لواندوفسکی گفت: "فکر می‌کنم در دیدار مقابل فرانکفورت و در قالب یک تیم در بخش دفاعی خیلی خوب بازی کرده و به طور کامل بر جریان مسابقه کنترل داشتیم. بازی کردن اینجا در استادیوم اختصاصی فرانکفورت همیشه دشوار است. اما ما نمایش خوبی از خود ارائه دادیم و می‌توانیم راضی باشیم.
آینده و احتمال جدایی از بایرن مونیخ؟ من آرامش خود را حفظ خواهم کرد. برای من مهم است که بتوانم روی بازی خود تمرکز کنم. من آماده هر اتفاقی هستم، اما برای من تنها نکته حائز اهمیت این است که در بازی بعدی چه اتفاقی رخ خواهد داد. هر کاری که باید انجام دهم. همه موارد در مورد قرارداد یک موضوع ثانویه بوده و برای من در اولویت اول قرار نمی گیرد. 
بازوبندی منقش به پرچم اوکراین؟ امروز صبح تصمیم گرفتم چنین کاری انجام دهم، زیرا اتفاقی که در حال حاضر در اوکراین رخ می دهد برای کل جهان غیرقابل قبول است. همه ما باید از اوکراین حمایت کنیم من فکر نمی کردم چنین اتفاق دردناکی رخ دهد."

دیدگاه‌ها