کد خبر : 1812750 | 08 اسفند 1400 ساعت 11:06 | 13.7K بازدید | 3 دیدگاه

ستاره جدید یوونتوس؛ این همه توجه؟ عادت نداشتم!

دوسان ولاهوویچ، ستاره صربستانی یوونتوس احتمال فتح عنوان قهرمانی در لیگ ایتالیا را رد نکرد.

ستاره جدید یوونتوس؛ این همه توجه؟ عادت نداشتم!

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس در دیداری دشوار و با بریس دوسان ولاهوویچ در خانه امپولی به برتری 2-3 دست یافت تا در فاصله هفت امتیازی میلان در صدر جدول قرار گیرد. دوسان ولاهوویچ، گلزن صربستانی و جوان یوونتوس در مورد این برتری و البته تقابل با فیورنتینا بعد از جنجال های انتقال به تورین در ماه ژانویه صحبت کرده است.
دوسان ولاهوویچ گفت: "این سه امتیاز از اهمیت زیادی برخوردار است. ما در دو مسابقه قبلی به تساوی رسیده بودیم و حالا از کسب پیروزی بسیار خوشحالیم. یک بازیکن هرگز نمی تواند بدون تیمی که پشت سر او باشد، سرنوشت مسابقه را رقم بزند. اگر متحد بمانیم و همه با هم تلاش کنیم، می توانیم به موفقیت های بزرگی دست پیدا کنیم.

1694631


همانطور که سرمربی یوونتوس هم گفت، من به این همه توجه عادت نداشتم. اما با ذهنیت مناسب و تمرکز بالا می توانید هر کاری را به درستی انجام دهید. هم تیمی هایم، سرمربی، باشگاه و همه افراد شاغل در یوونتوس خیلی به من کمک کردند. من از همه آنها تشکر می کنم و امیدوارم بتوانیم به همین روال ادامه دهیم. 
احتمال  فتح اسکودتو؟ ما باید بازی به بازی پیش برویم و سپس خواهیم دید که چه اتفاقی رخ خواهد داد. ما اهداف خود را داریم و سعی می کنیم در همه مسابقات برای کسب پیروزی به میدان برویم."
یوونتوس روز چهارشنبه در نیمه نهایی کوپا ایتالیا به مصاف ویولا خواهد رفت و این به معنای بازگشت دوسان ولاهوویچ به استادیوم فرانچی است. ستاره صرب در این رابطه گفت: "من نمی دانم چه بگویم. این یک مسابقه فوتبال است و این تنها چیزی است که می توانم بگویم. من همیشه از فیورنتینا برای تمام سال های فوق العاده در این تیم تشکر می کنم و آنها همیشه بخشی از وجود من خواهند بود."

دیدگاه‌ها