کد خبر : 1812764 | 08 اسفند 1400 ساعت 12:03 | 25.6K بازدید | 24 دیدگاه

پوچتینو و رد پیشنهاد یونایتد؛ پای رئال وسط است

مائوریسیو پوچتینو، سرمربی پاری سن ژرمن، پیشنهاد حضور روی نیمکت منچستریونایتد را رد کرده است.

پوچتینو و رد پیشنهاد یونایتد؛ پای رئال وسط است

به گزارش "ورزش سه"، بعید است رالف رانگنیک فصل بعد روی نیمکت منچستریونایتد حضور داشته باشد و از همین حالا گمانه زنی در مورد گزینه بعدی آغاز شده است. مائوریسیو پوچتینو در کنار اریک تن هاگ، سرمربی آژاکس مدعیان اصلی جانشینی رالف رانگنیک، سرمربی موقت و فعلی منچستریونایتد هستند و احتمال بازگشت سرمربی آرژانتینی به لیگ برتر وجود دارد. اما نشریه اسپورت مدعی شد پای رئال مادرید به میان آمده و به همین علت مائوریسیو پوچتینو فعلا پیشنهاد شیاطین سرخ را رد کرده است. 

1691571


مائوریسیو پوچتینیوی 49 ساله به خوبی می‌داند که اگر کارلو آنچلوتی، سرمربی باتجربه رئال مادرید نتواند در لالیگا به قهرمانی رسیده و یا به مرحله پایانی لیگ قهرمانان اروپا راه یابد، احتمالا شغل خود را از دست خواهد داد. دیدار رفت پاری سن ژرمن مقابل رئال مادرید در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با برتری 1-0 تیم فرانسوی تمام شد و حالا دو تیم 10 روز دیگر دوباره و این بار در برنابئو به مصاف یکدیگر می روند. 
مائوریسیو پوچتینو در گذشته دو بار پیشنهاد رئال مادرید را رد کرده و علاقه دارد بالاخره حضور روی نیمکت این تیم را تجربه کند. شرایط در پاری سن ژرمن چندان باب میل این سرمربی آرژانتینی نیست و با توجه به احتمال تقویت رئال مادرید در فصل تابستان و جذب گزینه هایی چون کیلیان امباپه، پوچتینو تصور می کند بهترین فرصت حضور روی نیمکمت رئال مادرید فرا رسیده است. بدین ترتیب منچستریونایتد باید تمرکز خود را روی توافق با اریک تن هاگ از آژاکس قرار دهد. بعد از جدایی مارک اوورمارس، احتمال قطع همکاری تن هاگ با آژاکس بیشتر شده و ممکن است یونایتد گزینه بعدی این سرمربی موفق باشد.

دیدگاه‌ها