کد خبر : 1813740 | 14 اسفند 1400 ساعت 11:44 | 14.1K بازدید | 12 دیدگاه

یونایتد نه؛ پوچ تاتنهام را ترجیح می‌دهد

مائوریسیو پوچتینو، سرمربی پاری سن ژرمن، ترجیح می‌دهد در صورت بازگشت به لیگ برتر بار دیگر روی نیمکت تاتنهام بنشیند.

یونایتد نه؛ پوچ تاتنهام را ترجیح می‌دهد

به گزارش "ورزش سه"، مدیران منچستریونایتد پس از برکناری اوله گونار سولسشر در حال بررسی گزینه‌های متفاوتی برای نیمکت این تیم در فصل آینده هستند و یکی از مربیانی که نامش بارها تکرار شده مائوریسیو پوچتینو است.
برخی از رسانه‌های انگلیسی حتی مدعی شده بودند که شیاطین سرخ بلافاصله پس از اخراج سولسشر پیشنهادی را برای انتقال این مربی به پی اس جی ارائه کرده بود که با مخالفت مدیران این باشگاه فرانسوی روبرو شد. 
یکی دیگر از گزینه‌های مدنظر یونایتد، اریک تن هاخ است که در حال حاضر هدایت آژاکس را برعهده دارد اما با توجه به تجربه بالای پوچتینو از حضور در لیگ برتر، این گزینه شانس بیشتری برای حضور در اولدترافورد داشت. 

 

1648201


با این حال تاک اسپورت مدعی شده که اگر قرار باشد این مربی آرژانتینی بار دیگر به لیگ برتر برگردد، ترجیح می‌دهد که باز هم در شمال لندن و روی نیمکت تاتنهام بنشیند. 
دنیل لوی، مدیر باشگاه تاتنهام، با این که تصمیم به اخراج او در سال 2019 گرفت اما رابطه بسیار خوبی با این مربی دارد و حتی تابستان گذشته سعی کرد که او را به تاتنهام برگرداند که در نهایت موفق نشد. 
آنتونیو کونته شرایط تاتنهام را به نسبت قبل بهتر کرده اما هنوز فراز و نشیب‌های زیادی در این تیم دارد و همین امر ممکن است منجر به جدایی این مربی ایتالیایی از این باشگاه شود و شرایط را برای بازگشت پوچتینو به این تیم فراهم کند. 
گفته می‌شود که پوچتینو نگاه مثبتی نسبت به حضور در یونایتد نیز دارد اما چشم‌انداز حضور دوباره در تاتنهام و کار با شاگردان قدیمی‌اش باعث شده که او همچنان از دادن جواب قطعی به شیاطین سرخ خودداری کند.

دیدگاه‌ها