کد خبر : 1812767 | 08 اسفند 1400 ساعت 12:14 | 22.1K بازدید | 0 دیدگاه

ستاره تازه وارد یوونتوس نیامده مصدوم شد!

دنیس زکریا، هافبک جدید یوونتوس حداقل دو هفته قادر به همراهی این تیم نخواهد بود.

ستاره تازه وارد یوونتوس نیامده مصدوم شد!

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس دیروز در خانه امپولی به لطف تک گل مویس کین و بریس دوسان ولاهوویچ به پیروزی 3-2 دست یافته و حالا خود را به عنوان یکی از مدعیان فتح اسکودتو در ادامه فصل معرفی کرده است. اما دنیس زکریا در نیمه اول مصدوم شده و با کیسه یخ روی بالای ران چپ، لنگان لنگان از زمین خارج شده و جای خود را به مانوئل لوکاتلی داد. 

1694753


حالا بررسی های اولیه حاکی از آن است دنیس زاکریا دچار مصدومیت عضلانی شده و یوونتوس حداقل دو هفته این بازیکن را در اختیار نخواهد داشت. در واقع این تیم با 9 بازیکن غایب به مصاف فیورنتینا در نیمه نهایی کوپا ایتالیا می رود. فدریکو کیزا و کایو خورخه پس از عمل جراحی زانو ادامه فصل را از دست دادند و وستون مک کنی به دلیل آسیب دیدگی اخیر حداقل دو ماه از میادین دور است. پائولو دیبالا، الکس ساندرو، دانیله روگانی، فدریکو برناردسکی، جورجیو کیلینی و دنیس زکریا نیز دچار مصدومیت عضلانی شده و نمی توانند یوونتوس را در بازی برابر فیورنتینا همراهی کنند. 
شرایط در اردوی یوونتوس چندان مساعد نیست و مکس آلگری برای این مسابقه تنها آرتور ملو، مانوئل لوکاتلی و آدرین رابیو را در خط میانی در اختیار دارد. دیدار رفت یوونتوس در لیگ قهرمانان اروپا برابر ویارئال با نتیجه 1-1 در اسپانیا به پایان رسید و آلگری امیدوار به بهبود شرایط تیمش برای مسابقه برگشت در تورین است.

دیدگاه‌ها