کد خبر : 1812771 | 08 اسفند 1400 ساعت 12:27 | 2.5K بازدید | 0 دیدگاه

روانخواه هر آنچه بازیکن نیاز دارد، به او می‌دهد؛

طهماسبی: بردِ قشقایی شخصیت سایپا را نشان داد

سنگربان تیم فوتبال سایپا امیدوار است روند دو هفته اخیر نارنجی‌پوشان با حمایت مدیرعامل جدید باشگاه در آینده هم ادامه‌دار باشد.

طهماسبی: بردِ قشقایی شخصیت سایپا را نشان داد

مهرداد طهماسبی دروازه‌بان باتجربه تیم فوتبال سایپا که تیمش روز گذشته پیروزی شیرینی را مقابل قشقایی شیراز در یک بازی پرحاشیه جشن گرفت، در رابطه با این مسابقه اینطور حرف‌هایش را با خبرنگار "ورزش سه" آغاز کرد: به دلیل اتفاقات بازی رفت و بازی بادران فصل گذشته که به نوعی منجر به صعود نکردن ما شد، این بازی حساسیت ویژه‌ای داشت. به هر حال آقای روانخواه و چند بازیکن از فصل گذشته بادران در سایپا هستند. قشقایی تیم بسیار قابل احترام و پرتلاشی بود. نیمه اول توپ دست ما بود ولی نمی توانستیم موقعیت ایجاد کنیم، چون فضاها را بسته بودند و یازده نفره دفاع می‌کردند. خوشبختانه یک گل خوب زدیم و به رختکن رفتیم. خدا را شکر نیمه دوم هم گل دوم را زدیم ولی بعد از گل دوم سخت گیری‎‌مان کم شد و بلافاصله گل خوردیم. در مجموع خدا را شکر می کنم در روزی که شرایط دلخواه را نداشتیم، گل سوم را در فشار بازی زدیم. این برد نشان از شخصیت تیمی ما دارد. بعد از گل هم بازی را کنترل کردیم. می توانستیم گل های چهارم و پنجم را بزنیم. به این برد خیلی نیاز داشتیم.
دروازه بان سابق فولاد خوزستان، تراکتور درباره دو پیروزی سایپا در شروع نیم فصل دوم توضیح داد: خب یک سری تغییر و تحولات ایجاد شد. ما در یک سری پست ها بازیکن کم داشتیم.  چند بازیکن هم اضافه شدند. تیم خیلی روندش خوب بوده و در نتیجه و شکل بازی این روند دیده می شود. هر چه جلوتر می رویم شرایط در حال بهتر شدن است. بازیکنانی که آمده اند، واقعا به تیم کمک می کنند.  حالا نمی خواهم اسمشان را بیاورم ولی واقعا کمک می کنند.

 

1694758


طهماسبی در مورد استفاده از بازیکنان رده پایه سایپا نیز حرف زد و گفت: ما یک سری جوان داریم که از تیم های پایه می آیند. ما جوانان سن پایین خیلی داریم. روز گذشته مهدی گودرزی از جوانان بود و بازی کرد. یا علی خدایی سن امید دارد. این فرهنگ تیم سایپا است و در تیم بزرگسالان همیشه از آنها استفاده شده است و حالا این فصل بیشتر شده است. ما حتی در شرایط نتیجه نگرفتن هم که بودیم، اقای روانخواه از این بازیکنان استفاده کرد. آمدند و خوب هم بازی کردند. چهار پنجم جوان داریم و این شرایط به ما نوید می دهد که شرایط بهتر خواهد شد. امیدوارم با حضور آقای فراهانی مدیرعامل جدید و حمایت های ایشان بتوانیم همین روند را ادامه بدهیم.
او در رابطه با شرایط خود و اینکه تجربه‌اش چطور می‌تواند در این فصل به سایپا کمک کند: تیم  ما تلفیقی از چند بازیکن با تجربه در کنار جوان های خوب و در حال رشد است. ما هم اگر تجربیاتی داشته باشیم هم از نظر رفتاری و هم از نظر فنی در اختیار بچه ها قرار می دهیم و بچه ها هم نهایت احترام را به ما می گذارند. الان من هستم؛ حسین مالکی هست؛ حسین ماهینی هست. امیدوارم شرایط همینطور ادامه داشته باشد.
سوال پایانی از مهرداد طهماسبی که یکی از باتجربه‌ترین گلرهای فوتبال ایران به شمار می رود، در رابطه با کار کردن با امید روانخواه بود. او در واکنش به این سوال بیان کرد: آقای روانخواه شاید جوان باشد ولی مربیگری را به دلیل مصدومیت هایی که برای او در فوتبال ایجاد شد، در سن 25 سالگی شروع کرد. به نظرم درست است که سنش کم است ولی تجربه مربیگری خوبی دارد. در تیم های پایه کار کرده؛ در تیم های سطح پایین تر کار کرده؛ حتی لیگ دو هم کار کرده. قطعا تجارب خوبی در این چند ساله به دست آورده و از نظر فنی هر آنچه باید یک مربی در اختیار شاگردانش قرار بدهد قرار داده است. شرح وظایف کاملا مشخص است و بچه ها راحت در پست هایشان با شرح وظایف مشخص بازی می کنند. 
بخش پایانی حرف های سنگربان سایپا هم اینطور مطرح شد: من فقط تشکر می کنم از کادر فنی که شبانه روز زحمت می کشند. یک تشکر هم از مجموعه مدیریتی سایپا دارم. آقای سراجی مدتی که در کنار ما بودند، پشتیبان ما بودند و زحمت کشیدند. برایشان در ادامه راه کاری آرزوی موفقیت می کنم. یک خوشامدگویی هم می کنم خدمت آقای فراهانی عزیز. که خیلی منت گذاشتند  و با اینکه تازه مشغول کار شده بودند، روز قبل از بازی آمدند و به تیم روحیه دادند. امیدوارم در ادامه راه حمایت ایشان را داشته باشیم.

دیدگاه‌ها