کد خبر : 1812776 | 08 اسفند 1400 ساعت 12:49 | 5.9K بازدید | 0 دیدگاه

اگر یک سری مسائل رخ ندهد، به دنبال آقای گلی هستم

کاظمی: با صعود، دل مردم انزلی را شاد می‌کنیم

بهترین گلزن ملوان در لیگ آزادگان می گوید که اتفاقات چند سال گذشته، حق مردم انزلی و تیم ملوان نبوده است.

کاظمی: با صعود، دل مردم انزلی را شاد می‌کنیم

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال ملوان در ادامه روند بسیار خوب خود، توانست روز گذشته برابر شهرداری همدان به پیروزی برسد و یک گام دیگر به صعود به لیگ برتر نزدیک تر شود. حمید کاظمی بهترین گلزن ملوان در این فصل می گوید که آنها به دنبال حفظ فاصله 6 امتیازی خود با تیم رده دومی مس کرمان هستند.

کاظمی در گفتگو با خبرنگار ما درباره بازی روز گذشته برابر شهرداری همدان گفت: بازی خیلی خوبی بود ولی کمی درگیرانه انجام شد و دیدارمان گره خورد. به هر شکلی بود، توانستیم به گل برسیم و خدا را از این بابت شکر می کنیم. شهرداری همدان تیم خوبی بود و جایگاه آنها در اینجای جدول نیست. از آنجایی که سال اولشان است، فکر می کنم درگیر یک سری مسائل هستند. ولی واقعا تیم جاندار و خوبی بودند.

وی درخصوص صدرنشینی ملوان و شانس بالای این تیم برای صعود به لیگ برتر نیز اظهار داشت: تمام تلاشمان را می کنیم تا این اتفاق رخ بدهد. ما لیگ را خیلی خوب شروع کردیم و نیم فصل نخست را نیز خوب به پایان رساندیم. تنها کاری که باید انجام دهیم، حفظ این اختلاف امتیازی با سایر تیم هاست و امیدوارم تا پایان فصل اینگونه بماند تا به لیگ برتر صعود کنیم و مردم انزلی از این بابت خوشحال شوند.

کاظمی درباره اینکه او اکنون آقای گل ملوان است، گفت: بله فعلا اینگونه است. من تاکنون 6 بار برای تیم گلزنی کرده ام ولی از نیم فصل به بعد درگیر کرونا شدم و از بازی ها کمی دور بودم. ان شالله از بازی های بعدی بتوانم و این راه را با موفقیت ادامه دهم.

 

1694766

 

او در مورد فاصله‌اش با امیر شهیم آقای گل لیگ دسته یک و اینکه امیدی برای کسب این عنوان دارد، گفت: آقای گل لیگ هشت گل به ثمر رسانده و اگر درگیر یک سری مسائل مانند کرونا، مصدومیت و... نشویم، می توانم به ایشان برسم.

مهاجم ملوان درخصوص جو انزلی و خوشحالی مردم بابت صعود احتمالی به لیگ برتر اضافه کرد: مردم انزلی این تیم را خیلی دوست دارند و فوتبالدوست هستند. جو تیم نیز به دلیل مدیریت خوب باشگاه و کادرفنی خوب است و تیم یکدستی جمع شده است. هر زمانی که بازی داریم، از داخل شهر که عبور می کنیم، مردم بابت این موضوع خوشحال هستند.

وی گفت: حتی اگر مساوی می کنیم، آنها ناراحت می شوند و دوست دارند روند خوب پیروزی را همیشه ادامه دهیم. مردم انزلی بعد از پیروزی های ملوان خیلی خوشحال هستند. اتفاقاتی که در این چند ساله رخ داده، حق این مردم و تیم ملوان نبوده است. امیدوارم با صعود به لیگ برتر، یک هدیه ویژه به مردم انزلی بدهیم که دلشان شاد شود.

کاظمی در پایان درخصوص دیدار بعدی برابر قشقایی نیز خاطرنشان کرد: بازی سختی خواهد بود. قشقایی تیمی است که خیلی سخت به تیم های دیگر امتیاز می دهد. ما باید تمام سعی و تلاشمان را بکنیم تا امتیاز بگیریم. آنها در خانه بازی می کنند و ما باید سعی کنیم اختلافمان را حفظ کنیم تا با حاشیه امنیت بیشتری به راهمان ادامه دهیم.

دیدگاه‌ها