کد خبر : 1812802 | 08 اسفند 1400 ساعت 14:20 | 10.7K بازدید | 4 دیدگاه

جمهوری چک اعلام کرد، برابر روسیه بازی نمی‌کنیم

اتحادیه فوتبال چک امروز خبر داد در صورت برخورد به روسیه در پلی آف جام جهانی، حاضر به بازی برابر این تیم نخواهند بود.

جمهوری چک اعلام کرد، برابر روسیه بازی نمی‌کنیم

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتبال لهستان باید در روز ۲۴ ماه مارس (۴ فروردین) در دیدار نیمه‌نهایی در مرحله پلی‌آف مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر به دیدار ملی‌پوشان روسیه برود. این رویارویی قرار است بر اساس برنامه و تقویم فدراسیون جهانی فوتبال، فیفا، در ورزشگاه VTB Arena در مسکو، پایتخت روسیه، برگزار شود.

طبق برنامه فیفا، تیم ملی فوتبال روسیه در صورت برتری بر ملی‌پوشان لهستان، میزبانی دیدار فینال پلی‌آف انتخابی جام جهانی مقابل برنده دیدار تیم‌های ملی فوتبال سوئد و جمهوری چک را نیز بر عهده خواهد داشت.

در پی حمله نظامی روسیه به اوکراین، فدراسیون‌های فوتبال لهستان، سوئد و جمهوری چک از فیفا و نیز از اتحادیه فوتبال اروپا، یوفا، تقاضای ارائه یک "واکنش فوری" به وضعیت فعلی کردند. مقامات ملی فوتبال لهستان، سوئد و جمهوری چک همچنین خواستار بررسی گزینه‌های میزبانی برای برگزاری بازی‌های پلی‌آف در خارج از خاک روسیه شده‌اند.

پیش از این مسئولان فوتبال لهستان اعلام کرده بودند که حاضر به بازی برابر روسیه نیستند و ساعتی پیش مسئولان فوتبال چک نیز اعلام کردند که در صورت برخورد به روسیه حاضر نیستند در برابر این تیم به میدان بروند. اکنون باید دید واکنش یوفا و فیفا چه خواهد بود.

دیدگاه‌ها