کد خبر : 1812803 | 08 اسفند 1400 ساعت 14:25 | 15.2K بازدید | 1 دیدگاه

جهانبخش پس از سوپر گل روی نیمکت

ستاره ایرانی فاینورد در جدال تیم‌های سوم و چهارم جدول لیگ هلند بازی را از روی نیمکت آغاز می‌کند.

جهانبخش پس از سوپر گل روی نیمکت

به گزارش "ورزش سه"، در مهم‌ترین مسابقه هفته بیست و چهارم لیگ اردیویسه هلند، تیم فوتبال فاینورد که علیرضا جهانبخش را در فهرست نفراتش دارد، از ساعت ۱۴:۴۵ امروز در آفاس استادیوم مقابل تیم رده چهارمی آلکمار قرار می‌گیرد.

علیرضا جهانبخش پس از نمایش فوق‌العاده‌ای که در دیدارهای اخیرشان داشته و توانسته در سه دیدار از چهار بازی گذشته فاینورد گلزنی کند، امروز هم جزو نفرات ذخیره تیمش در دیدار مقابل آلکمار است.

ستاره ایرانی فاینورد در شرایطی به دلیل نامشخصی از ترکیب تیمش فاصله گرفته که در بازی هفته قبل مقابل کامبور یکی از زیباترین گل‌های فصل لیگ اردیویسه هلند را به ثمر رساند، اما امروز با تصمیم آرنی اسلات دور از جمع ۱۱ بازیکن اصلی تیمش مقابل آلکمار دیده می‌شود.

جهانبخش که دوران فوق‌العاده‌ای در آلکمار داشت و آقای گلی و کسب عنوان بهترین بازیکن فصل لیگ اردیویسه هلند را همراه با این باشگاه به دست آورد و راهی برایتون انگلیس شد، امروز از تقابل با تیم سابق خود به‌عنوان یکی از نفرات اصلی محروم بوده ولی امیدوار است در نیمه دوم به زمین برود و دوباره در ورزشگاه آفاس بدرخشد.

تیم فوتبال فاینورد با ۱۶ برد، سه مساوی و چهار شکست در فصل جاری لیگ اردیویسه هلند ۵۵ امتیازی است و در رده سوم جدول قرار گرفته و در صورت پیروزی مقابل آلکمار موقتا در جایگاه دوم قرار می‌گیرد.

دیدگاه‌ها