کد خبر : 1812812 | 08 اسفند 1400 ساعت 15:13 | 19.7K بازدید | 5 دیدگاه

اشک‌های ندود؛ ابراز همدردی اسطوره با مردم اوکراین

پاول ندود در پایان بازی یووه و امپولی نتوانست در مورد فوتبال صحبت کند.

اشک‌های ندود؛ ابراز همدردی اسطوره با مردم اوکراین

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال یوونتوس شب گذشته توانست در زمین امپولی به پیروزی با ارزش 2-3 دست پیدا کند. ستاره یووه در این بازی دوشان ولاهوویچ بود ولی در پایان بازی پاول ندود نایب رئیس باشگاه وقتی با پرسش خبرنگاران در مورد بازی مواجه شد، با چشمانی اشک‌بار اعلام کرد که قادر به صحبت در مورد فوتبال نیست و جنگ روسیه و اوکراین به وضوح او را دگرگون کرده بود.
 

1694780

 

پاول ندود چک تبار، چشمانی پر از اشک داشت. او واقعاً نمی خواست به دلیل تشدید بحران جنگ روسیه و اوکراین از فوتبال صحبت کند. او با عذاب شروع به صحبت کرد و نمی توانست احساسات خود را پنهان کند. با نگاهی رو به پایین، دستش را به سمت سرش می آورد. ندود بابت این لحظه گیج شدن عذرخواهی می کند اما اخبار و تصاویری که از اوکراین می رسد او را شوکه کرده است.

ندود می گوید:« برای من سخت است که در مورد فوتبال صحبت کنم و 100% متمرکز باشم چرا که می توانم آنچه را که در اوکراین اتفاق می افتد  احساس کنم. من مردی از شرق اروپا هستم و حس می کنم به مردم اوکراین نزدیکم. من در آنجا بزرگ شدم. هیچکس شایسته چنین شرایطی نیست. هیچکس شایسته جنگ نیست و هیچکس آن را نمی خواهد.»


 

دیدگاه‌ها