کد خبر : 1812835 | 08 اسفند 1400 ساعت 18:00 | 4.6K بازدید | 0 دیدگاه

خروج آلتای از بحران با محمد نادری

مدافع چپ ایرانی آلتای اسپور در روز پیروزی تیمش مقابل غازی‌آنتپ به میدان رفت.

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب دیدارهای هفته بیست و هفتم سوپر لیگ ترکیه، تیم فوتبال آلتای اسپور در حالی که برخلاف سه مسابقه اخیرش، محمد نادری را در ترکیب ابتدایی داشت؛ از ساعت ۱۴ امروز در استادیوم آلتای آلسانچاک مقابل غازی‌آنتپ رده یازدهمی قرار گرفت.

یاران نادری که در دو دیدار اخیرشان شرایط سختی تجربه کرده و یک مساوی و یک شکست داشتند، در مسابقه امروز مقابل غازی‌آنتپ موفق شدند به شرایط خوب گذشته برگردند و دوباره صاحب سه امتیاز حساس این بازی شوند.

 

1694832

آلتای اسپور در روزی که از حمایت پرشور تماشاگرانش بهره می‌برد، موفق شد به پیروزی ۳ بر ۲ در دیدار مقابل غازی‌آنتپ دست پیدا کند تا ۲۵ امتیازی شود و با صعود یک پله‌ای در جایگاه هجدهم جدول سوپر لیگ ترکیه بایستد و امیدوار به بقا شود.

محمد نادری، مدافع چپ ایرانی آلتای اسپور که در سه دیدار اخیرشان دور از ترکیب بود و در دو هفته گذشته نیز فرصت بازی پیدا نمی‌کرد، امروز حضور ۹۰ دقیقه‌ای در ترکیب این تیم مقابل غازی‌آنتپ داشت و عملکرد خوبی ارائه داد.

1694831

نادری که امروز نوزدهمین بازی فصل خود در سوپر لیگ ترکیه را انجام داد، در دیدار مقابل غازی‌آنتپ ۶۳ لمس توپ، سه بار جلوگیری از گل، یک تکل، ‌۲۳ پاس با دقت ۶۸ درصدی، یک سانتر، یک پاس بلند صحیح، چهار برد در نبردهای زمینی و سه بار گرفتنِ خطا داشت.

دیدگاه‌ها