کد خبر : 1812838 | 08 اسفند 1400 ساعت 18:13 | 37.8K بازدید | 0 دیدگاه

کریمی: از بازگشت محرم خوشحالم، اما من باید بروم

محمود کریمی، دستیار محرم نویدکیا می‌گوید تصمیم خود را گرفته و قصدی برای بازگشت به اردوی طلایی‌پوشان اصفهانی ندارد.

کریمی: از بازگشت محرم خوشحالم، اما من باید بروم

به گزارش "ورزش سه"، استعفای محرم نویدکیا پس از تساوی با ذوب‌آهن مطرح شد و طی روزهای اخیر علاوه بر سرمربی زردپوشان، علیرضا مرزبان و محمود کریمی هم حاضر به شرکت در تمرینات تیم نشدند. حالا اما در حالی که به نظر می‌رسید با بازگشت محرم نویدکیا، شرایط برای بازگشت دو مربی دیگر تیم هم مهیا شده باشد، وضعیت به سمت و سویی دیگر سوق پیدا کرده و محمود کریمی در گفت‌وگویی کوتاه با "ورزش سه" از پایان حضور خود در سپاهان خبر داد.

کریمی در این گفت‌وگو حرف‌هایش را اینطور آغاز کرد:« بعد از بازی ذوب‌آهن در رختکن متوجه شدم که می‌خواهد استعفا بدهد. من گفتم این کار را نکن و اجازه بده ما برویم تا تو بتوانی دستیاران خارجی و بادانش‌تر بیاوری که این فشارها از این روی شما برداشته شود.» 

او سپس با ابراز خوشحالی درباره بازگشت نویدکیا به اردوی تیم پیش از مصاف با تراکتور، اضافه کرد:« از اینکه محرم نویدکیا بازگشته، واقعا خوشحالم، ولی من شخصا به این نتیجه رسیده‌ام که باید بروم. احساس می کنم الان با رفتن بیشتر می‌توانم کمک کنم تا دیگر محرم نویدکیا هم به‌خاطر ما تحت فشار نباشد.»

پس از خداحافظی محمود کریمی از سپاهان، حالا باید منتظر ماند و دید دیگر عضو کادر فنی این تیم یعنی علیرضا مرزبان که او هم طی هفته‌های اخیر تحت فشار بوده، چه تصمیمی برای آینده خود خواهد گرفت.

دیدگاه‌ها