کد خبر : 1812839 | 08 اسفند 1400 ساعت 18:26 | 1.5K بازدید | 0 دیدگاه

شرایط ما و نفت شبیه بهم است

خطیبی: باید از موقعیت‌هایمان استفاده کنیم

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: امیدوار هستیم فردا در کنار نمایش خوب مقابل نفت مسجدسلیمان از موقعیت‌هایمان استفاده کنیم و نتیجه بگیریم.

خطیبی: باید از موقعیت‌هایمان استفاده کنیم

به گزارش "ورزش سه"، رسول خطیبی در نشست خبری قبل از دیدار آلومینیوم مقابل نفت مسجدسلیمان اظهار کرد: هر دو تیم شرایط شبیه به هم دارند و مسابقه گذشته خود را واگذار کرده‌اند. با اینکه نتایج نفت مسجدسلیمان خوب نبوده، اما پس از حضور آقای فکری شرایط خوبی داشته و منسجم‌تر کار کرده‌اند. ما هم آلومینیوم هستیم و قطعا برای یک بازی خوب همراه با امتیاز به مسجدسلیمان آمده‌ایم.

او ادامه داد: فردا دو تیم بازی سختی خواهند داشت و بچه‌های ما بدانند که یک مسابقه سنگین دارند ولی امیدوارم به اهدافی که در دیدار با نفت مسجدسلیمان داریم، برسیم.

سرمربی تیم آلومینیوم اضافه کرد: قطعا تیم ما مثل همیشه یک بازی خوب ارائه می‌دهد و امیدوارم برخلاف مسابقات قبل که از موقعیت‌هایمان استفاده نکردیم، بهره ببریم و به گل برسیم. با بچه‌ها صحبت کردیم تا از نظر روحی دوباره به شرایط مدنظرمان دست پیدا کنیم. ضمن اینکه جلسه آنالیز هم داشتیم و روی نقاط ضعف و قوت خودمان کار کردیم و امیدوار هستیم فردا یک مسابقه خوب همراه با امتیاز داشته باشیم.

خطیبی در خصوص حضور نفت مسجدسلیمان در پایین جدول و تلاش این تیم برای بقا در لیگ برتر عنوان کرد: شرایطی که نفت مسجدسلیمان دارد، برای مردم این شهر سخت است ولی به نظرم نباید اینجای جدول باشد، اما در مسابقه فردا امیدوارم نتیجه به نفع ما باشد و پس از آن، نفت که تیم خوبی است و هواداران خوبی دارد، جایگاه مناسبی در جدول پیدا کند.

سرمربی تیم آلومینیوم درباره غایبانی که در دیدار با نفت مسجدسلیمان دارند، ابراز کرد: علیرضا نقی‌زاده را به دلیل مصدومیت و مصطفی احمدی را به‌خاطر محرومیت در اختیار نداریم، اما سایر بازیکنان آماده هستند و ان‌شاالله نفرات جایگزین و تمام بازیکنان آلومینیوم فردا نمایش خوبی داشته باشند.

دیدگاه‌ها