کد خبر : 1812841 | 08 اسفند 1400 ساعت 18:28 | 16.7K بازدید | 0 دیدگاه

اقدام جالب وستهام؛ به یاد ستاره اوکراینی (عکس)

بازیکنان وستهام پیش از دیدار برابر ولورهمپتون با پیراهن‌هایی وارد زمین شدند که روی آن نام ستاره اوکراینی این تیم یعنی آندری یارمولنکو نوشته شده بود.

اقدام جالب وستهام؛ به یاد ستاره اوکراینی (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، قطعا جنگ یکی از تلخ‌ترین اتفاقاتی محسوب می‌شود که ممکن است در دنیا رخ دهد. طی روزهای گذشته بود که روسیه حملات نظامی خود را علیه کشور اوکراین آغاز کرد و این موضوع کل دنیا را تحت تاثیر قرار داده و اکثر قریب به اتفاق اخبار درباره همین مسئله است.

موضوع جنگ روسیه و اوکراین طی روزهای گذشته با انتقادات فراوانی مواجه شده و جهان ورزش و علی الخصوص باشگاه های فوتبال و ستاره های آنها نیز آن را محکوم کرده‌اند. لیگ برتر نیز از این قاعده مستثنی نبوده و به عنوان مثال در بازی روز گذشته منچستریونایتد و واتفورد دیدیم که بازیکنان دو تیم با بنر هایی که در دست داشتند خواهان پایان جنگ، و صلح شده بودند.

وستهام امروز در چارچوب هفته بیست و هفتم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس به مصاف ولورهمپتون رفته است. این باشگاه برای محکوم کردن جنگ دست به اقدام جالبی زده؛ بازیکنان وستهام پیش از دیدار برابر ولووز با پیراهن‌هایی به زمین آمدند که پشت آنها نام ستاره اوکراینی این تیم یعنی آندری یارمولنکو هک شده بود؛ بازیکنی که به دلیل آنچه مسائل شخصی عنوان شده و قطعاً ارتباط مستقیم با این جنگ داشته، دیدار امروز وستهام را از دست داده است.

 

1694835

دیدگاه‌ها