کد خبر : 1812844 | 08 اسفند 1400 ساعت 18:52 | 9.9K بازدید | 1 دیدگاه

جهانبخش دیر آمد، فاینورد باخت

فاینورد در حضور تعویضیِ ملی‌پوش ایرانی خود مقابل آلکمار شکست خورد.

جهانبخش دیر آمد، فاینورد باخت

به گزارش "ورزش سه"، در حساس‌ترین بازی هفته بیست و چهارم لیگ اردیویسه هلند، تیم فوتبال فاینورد در حالی که برخلاف انتظار علیرضا جهانبخش ستاره ایرانی گلزن خود را در ترکیب ابتدایی نداشت و روی نیمکت می‌دید، از ساعت ۱۴:۴۵ امروز در ورزشگاه آفاس به مصاف آلکمار رده چهارمی رفت.

یاران جهانبخش که در مسابقه رفت مقابل آلکمار به پیروزی رسیده بودند، در دیدار امروز دور از انتظار ظاهر شدند و در نیمه اول ۲ گل خوردند و یک گل دیگر هم دریافت کردند که داور پس از بازبینی ویدئویی آن را نپذیرفت تا ۴۵ دقیقه ضعیف را پشت سر گذاشته باشند.

فاینورد که در پنج مسابقه اخیرش به پیروزی رسیده و نمی‌خواست بازی امروز برابر یکی از حریفان بالای جدولی خود را واگذار کند، در دقیقه ۵۲ یکی از گل‌های خورده را جبران کرد و از دقیقه ۷۳ نیز علیرضا جهانبخش را به ترکیب آورد تا کار را به تساوی بکشد، اما تلاش بازیکنان این تیم مقابل آلکمار نتیجه‌ای نداشت.

تیم فوتبال فاینورد در دیدار خارج از خانه امروز با نتیجه ۲ بر یک شکست خورد؛ این باخت آنها را ۵۱ امتیازی و در جایگاه سوم جدول لیگ اردیویسه هلند نگه داشت و موجب شد تا آلکمار به سه امتیازی‌شان برسد.

علیرضا جهانبخش که در مسابقه رفت مقابل آلکمار و باشگاه سابق خود به‌عنوان یار جانشین بازی کرده بود، امروز هم در حضور تعویضی خود نتوانست کار خاصی انجام بدهد و مثل بازی هفته قبل گلزنی کند.

دیدگاه‌ها