کد خبر : 1812861 | 08 اسفند 1400 ساعت 19:37 | 17.8K بازدید | 1 دیدگاه

واران:

بازی کردن کنار رونالدو یک تجربه فوق العاده است

رافائل واران، ستاره فرانسوی منچستریونایتد‌ از حضور دوباره کنار کریستیانو رونالدو ابراز خوشحالی کرد.

بازی کردن کنار رونالدو یک تجربه فوق العاده است

به گزارش "ورزش سه"، بعد از این که رافائل واران پس از 10 سال حضور موفق در رئال مادرید تصمیم به ترک این تیم گرفت، باشگاه منچستر یونایتد با 40 میلیون پوند او را به خدمت گرفت. مدافع فرانسوی سال های زیادی را در سانتیاگو برنابئو با کریستیانو رونالدو سپری کرد و حالا در این فصل این دو نفر یک بار دیگر با یکدیگر هم‌تیمی شده اند.

رافائل واران، مدافع فرانسوی منچستریونایتد در این باره می گوید: "ما رابطه بسیار خوبی با یکدیگر داریم. رونالدو کسی است که دوست دارد در مورد همه چیز صحبت کند. ما از صحبت کردن در مورد هر چیزی که زندگی یک فوتبالیست حرفه ای را احاطه کرده است؛ دریغ نمی کنیم. بازی کردن با او یک تجربه عالی است. ذهنیت رقابتی و برنده او یک امتیاز مثبت برای تیم است."

 

1694849

 

شروع سخت در منچستریونایتد: "من حالا احساس بهتری دارم و در چند هفته اخیر توانسته‌ام تداوم بیشتری در مسابقات داشته باشم. همچنین کمی بیشتر انگلیسی صحبت می کنم و هم تیمی هایم را هم بیشتر می شناسم. ما در حال نزدیک شدن به دوره سرنوشت ساز فصل هستیم و همه آماده ایم تا با چالش هایی که در انتظارمان است روبه‌رو شویم."

تفاوت لالیگا و لیگ برتر: "فکر می‌کنم بزرگترین تفاوت فشردگی مسابقات است. در لیگ برتر حریف در هر مسابقه فشار بیشتری وارد می کند، ضد حملات زیاد است، دوئل های بیشتری وجود دارد و تحرک در هر بازی بیشتر است. در اسپانیا کمی شرایط متفاوت است و شکل تمرینات هم تا حدودی فرق می کند. هدف این است که به لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا کنیم. این فصل بسیار پرتلاطم و کاملاً پیچیده بود؛ بنابراین ما واقعاً روی این هدف تمرکز می کنیم."

 

1692973

دیدگاه‌ها