کد خبر : 1812926 | 09 اسفند 1400 ساعت 09:44 | 1.3K بازدید | 0 دیدگاه

خاطره خوش خطیبی از مسجدسلیمان

سرمربی آلومینیوم امیدوار است مثل دو تقابل اخیرش با این تیم برابر نفت MIS به برتری برسد.

خاطره خوش خطیبی از مسجدسلیمان

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال آلومینیوم در شرایطی امروز در چارچوب هفته بیستم لیگ برتر مقابل نفت مسجدسلیمان قرار می‌گیرد که رسول خطیبی، سرمربی اراکی‌ها و شاگردانش فقط به دنبال کسب پیروزی در این مسابقه هستند تا بتوانند شرایط خود را در جدول بهتر کنند و از وضعیتی که در دور برگشت دارند، خارج شوند.

رسول خطیبی در دو تقابل اخیرش با نفت مسجدسلیمان که سرمربی آلومینیوم اراک بوده، دو پیروزی مشابه ۲ بر یک را در دور رفت لیگ‌های بیستم و بیست‌ویکم تجربه کرده و حالا امیدوار است در تقابل امروز با نفتی‌ها نیز یک پیروزی دیگر را تجربه کند و شاگردانش با نمایش خوب در این دیدار به سه امتیاز برسند.

سرمربی آلومینیوم در سه تقابل اخیرش با نفت مسجدسلیمان و دو سفری که سال گذشته با آلومینیوم و تراکتور به این شهر داشته، بازنده نشده و این توانایی را در بازیکنانش می‌بیند که بتوانند امروز هم مقابل این حریف سرسخت موفق باشند و برد دور رفت را تکرار کنند.

خطیبی و بازیکنان آلومینیوم امیدوار هستند در مسابقه با نفت مسجدسلیمان نتیجه سه هفته اخیرشان را جبران کنند و از رتبه نُهم جدول که برای نخستین بار در آن قرار گرفته‌اند، خارج شوند و دوباره به نیمه بالای جدول برگردند و دور برگشت را امیدوارانه‌تر دنبال کنند.

1695000

دیدگاه‌ها