کد خبر : 1812940 | 09 اسفند 1400 ساعت 10:22 | 10.4K بازدید | 9 دیدگاه

چالوبا:

متوجه نشدم چرا کیتا اخراج نشد

ترور چالوبا، هافبک چلسی، مدعی شده که شدت خطای نبی کیتا او را وادار کرده که پایش را بخیه بزند.

متوجه نشدم چرا کیتا اخراج نشد

به گزارش "ورزش سه"، چلسی شب گذشته در فینال جام اتحادیه به مصاف لیورپول رفت و در ضربات پنالتی برابر این تیم شکست خورد تا موفق به کسب عنوان قهرمانی نشود. 
کیتا و چالوبا در دقیقه 58 این بازی با یکدیگر درگیر شدند و این ستاره لیورپول با خطایی نسبتا شدید اقدام به متوقف کردن بازیکن حریف کرد. 
با این حال داور تنها یک کارت زرد به این بازیکن نشان داد و بررسی بیشتر سیستم کمک داور ویدیویی نیز خواهان ارائه کارت قرمز به کیتا نشد تا او همچنان به حضورش در زمین ادامه دهد. 
حالا چالوبا اعلام کرده که پس از بازی به دلیل شدت جراحت وارده ناشی از خطای کیتا مجبور شده که پایش را بخیه بزند و نسبت به تصمیم داوری اعتراض کرد. 

 

1695018


این بازیکن با انتشار تصویر صحنه خطای صورت گرفته از سوی هافبک لیورپول روی خودش در شبکه اجتماعی توییتر نوشت:« من مجبور شدم به خاطر این خطا بخیه بزنم. داور درست همان جا ایستاده بود، واقعا متوجه نمی‌شوم!!»
دیدار این دو در وقت‌های قانونی به تساوی بدون گل رسید و آنها در وقت‌های اضافه بازی نیز نتوانستند به گل برسند تا ضربات پنالتی تکلیف تیم قهرمان را روشن کند. 
همه بازیکنان هر دو تیم موفق شدند توپ‌هایشان را به گل تبدیل کنند تا کار به ایستادن دروازه‌بان‌ها پشت ضربه پنالتی برسد و در حالی که کلهر موفق شد پنالتی‌اش را وارد دروازه حریف کند، کپا توپش را به بیرون زد تا شاگردان یورگن کلوپ جام قهرمانی را بالای سر ببرند.

دیدگاه‌ها