کد خبر : 1812944 | 09 اسفند 1400 ساعت 10:52 | 28.9K بازدید | 1 دیدگاه

گریه ستاره اوکراینی بنفیکا از حمایت هواداران (عکس)

رومن یارمچوک، ستاره اوکراینی بنفیکا، به شدت تحت تاثیر حمایت هواداران از خودش قرار گرفت.

گریه ستاره اوکراینی بنفیکا از حمایت هواداران (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، حمله نظامی روسیه به اوکراین در روزهای گذشته با واکنش‌های بسیاری از سوی دنیای فوتبال همراه بوده است. 
بسیاری از مردم در سراسر دنیا نیز نسبت به این اقدام دولت روسیه انتقاد کرده و حمایت‌شان از مردم اوکراین را اعلام کرده‌اند. 
این هفته سختی برای بازیکنان اوکراینی بوده که در لیگ‌های مختلف اروپایی به میدان می‌روند و بسیاری از اعضای خانواده و دوستانشان در این کشور حضور دارند و همین موضوع باعث شده که نگرانی بسیاری داشته باشند. 
با این حال حمایت هواداران از آنها باعث شده که شرایط متفاوت و متضادی را تجربه کنند و یکی از این صحنه‌ها در بازی شب گذشته و پیروزی 0-3 بنفیکا برابر ویتوریا رقم خورد که باعث شد اشک بازیکن اوکراینی این تیم جاری شود. 

 

1695027


یارمچوک در این بازی به عنوان بازیکن تعویضی و به جای داروین نونز به میدان آمد که دو گل زده بود. یان فرتونگن، مدافع سابق تاتنهام، پس از حضور او در زمین به نشانه اتحاد و حمایت بازوبند کاپیتانی را به دست او بست و هواداران حاضر در ورزشگاه نیز ایستاده تشویقش کردند. آنها همچنین بنرهایی خطاب به او و پرچم اوکراین در دست داشتند. 
این بازیکن 26 ساله پس از این اتفاق به شدت تحت تاثیر قرار گرفت و اشک‌هایش سرازیر شد. اتفاقی که پیش از این در جریان بازی منچسترسیتی و اورتون در گودیسون پارک برای اولکساندر زینچنکو و ویتای مایکولنکو نیز رخ داده بود.

دیدگاه‌ها