کد خبر : 1812947 | 09 اسفند 1400 ساعت 11:17 | 6.5K بازدید | 1 دیدگاه

رویای نافرجام؛ قهرمان چلسی این بار ناکام ماند (عکس)

کای هاورتز، ستاره آلمانی چلسی می توانست یک گل سرنوشت ساز دیگر در لباس این تیم به ثمر برساند.

به گزارش "ورزش سه"، کای هاورتز در حدود دو سال حضور خود در ترکیب چلسی بازیکن موثری نشان داده و به خصوص در مسابقات بزرگ نقش مهمی در موفقیت های تیمش ایفا کرده است. کمتر از یک سال قبل بود که کای هاورتز در فینال لیگ قهرمانان و در موقعیتی تک به تک از سد ادرسون گذشته و تک گل برتری بخش تیمش را در برابر منچسترسیتی به ثمر رساند. 

اما در هفته های ابتدایی سال جدید بود که با گلزنی کای هاورتز از روی نقطه پنالتی، چلسی در اوقات اضافی از سد پالمیراس گذشته و فاتح جام باشگاه های جهان شد. دیشب و در بازی با لیورپول نیز کای هاورتز می توانست باز هم زننده گل قهرمانی لقب گیرد، اما این بار سرنوشت متفاوتی برای او رخ داد.

در نیمه دوم اوقات اضافی بود که تیمو ورنر در سمت چپ زمین صاحب فرصت شده و ارسال دقیقی روی دروازه حریف داشت. ضربه سر کای هاورتز علیرغم برخورد به دست دروازه بان لیورپول تبدیل به گل شد و این ستاره آلمانی و البته توماس توخل جشن شادی خود را آغاز کردند. اما تنها چند لحظه بعد بالا رفتن پرچم کمک داور به این معنا بود که گل کای هاورتز مردود شده و آفساید تیم ورنر در صحنه اول اعلام شده است. در نهایت این مسابقه به ضربات پنالتی کشیده و لیورپول موفق شد با برتری در این مرحله، عنوان قهرمانی را از آن خود کند.
 

1695029

 

1695031

 

1695030

دیدگاه‌ها