کد خبر : 1812950 | 09 اسفند 1400 ساعت 11:29 | 7.9K بازدید | 1 دیدگاه

تکسیرا به جای محرم ترکیب انتخاب می‌کند؛

یازده مرد احتمالی سپاهان مقابل تراکتور

در هفته‌ای که محرم نویدکیا در تمرینات تیم حضور نداشت، تکسیرا مسئول فنی سپاهان بود.

یازده مرد احتمالی سپاهان مقابل تراکتور

به گزارش "ورزش سه"، به همین دلیل این پیش بینی وجود دارد محرم نویدکیا که روز گذشته پای پرواز به سپاهانی‌ها ملحق شد، چون از شرایط و میزان آمادگی بازیکنانش پیش از مصاف با تراکتور اطلاعی ندارد، این مسئولیت را به دستیارش تکسیرا واگذار کند.
هفته گذشته در دربی اصفهان که تساوی در آن منجر به استعفای محرم نویدکیا شد، شاهد تغییرات عجیبی بودیم. در خط دفاعی گولسیانی جای نژادمهدی را گرفته بود و در خط میانی هم فرشاد احمدزاده و جلال علی محمدی انتخاب هایی تازه بودند. همچنین رضا میرزایی برای اولین مرتبه به ترکیب اصلی رسیده بود و محمدرضا حسینی هم پس از پایان محرومیت و یک بازی نیمکت نشینی به ترکیب اصلی راه یافته بود.
این ها تغییراتی بودند که به استثنای خط دفاعی، به نظر می رسد در مصاف با تراکتور دیگر شاهدشان نباشیم و ترکیب طلایی پوشان اصفهانی در هفته بیستم رقابت های لیگ برتر به شکل زیر و مانند بیشتر اوقات فصل شکل بگیرد.
رشید مظاهری – امید نورافکن، عزت پورقاز، گئورگی گولسیانی، دانیال اسماعیلی فر، مسعود ریگی، محمد کریمی، سروش رفیعی، محمدرضا حسینی، فرشاد احمدزاده، سجاد شهباززاده.

البته با توجه به عدم ثباتی که طی هفته های اخیر در سپاهان شاهد بوده ایم، حدس زدن ترکیب این تیم واقعا کار پیچیده و سختی است. یک نکته مثبت اما بازگشت یاسین سلمانی است که حتی احتمال حضورش در ترکیب اصلی تیم نیز به جای سروش رفیعی وجود دارد.
دیدار تراکتور و سپاهان از ساعت 14:30 دقیقه در تبریز آغاز می شود.

دیدگاه‌ها