کد خبر : 1812953 | 09 اسفند 1400 ساعت 11:38 | 20.1K بازدید | 2 دیدگاه

تماشای پیروزی از داخل اتوبوس؛

مورینیو این بار خطر مرگ را نپذیرفت! (عکس)

ژوزه مورینیو، سرمربی باتجربه رم از داخل اتوبوس شاهد برتری تیمش در دقایق پایانی مقابل اسپزیا بود.

مورینیو این بار خطر مرگ را نپذیرفت! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، ژوزه مورینیو، سرمربی پرتغالی جالوروسی که به دلیل توهین به داور از حضور روی نیمکت تیمش در دو بازی سری آ محروم شد، دیروز حق حضور در استادیوم آلبرتو پیکو را نداشته و نتوانست از نزدیک شاهد پیروزی دراماتیک تیمش مقابل اسپزیا باشد. رم در نهایت با پنالتی دقیقه 99 تامی آبراهام در این دیدار به برتری دست یافته و سه امتیاز مهم این بازی را از آن خود کرد.

اما ژوزه مورینیو ترجیح داده این مسابقه را بیرون از استادیوم و در داخل اتوبوس جالوروسی تماشا کند. این سرمربی پرتغالی بدین ترتیب با آرامش با کادر فنی خود روی نیمکت از طریق تلفن ارتباط برقرار کرده و نکات لازم را در طول مسابقه به آنها گوشزد کرد. البته به نظر می رسد مورینیو نسبت به گذشته آرام تر شده و حداقل دیگر تمایلی به قرار گرفتن در سبد لباس‌ رم نشان نداده است.

مورینیو در گذشته برای فرار از محرومیت یوفا و حضور در رختکن چلسی پیش از دیدار مقابل بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا در سال 2005، در سبد لباس‌های شسته شده پنهان شده و خودش مدعی شد برای دقایقی مرگ را حس کرده است. کارکنان یوفا به دنبال پیدا کردن ژوزه مورینیو بودند و او به همین دلیل برای لحظاتی پنهان شده بود. اما حالا این سرمربی باتجربه داخل اتوبوس بازی رم را تماشا کرده و شاهد برتری دراماتیک تیمش در ثانیه های پایانی بود. 
 

1695036

 

1695037

دیدگاه‌ها