کد خبر : 1812959 | 09 اسفند 1400 ساعت 12:06 | 22.3K بازدید | 8 دیدگاه

جیمی ردنپ:

ایده توخل برای استفاده از کپا احمقانه بود!

جیمی ردنپ، ستاره سابق لیورپول، به شدت از تصمیم توماس توخل برای به میدان فرستادن کپا آریزابالاگا انتقاد کرد.

ایده توخل برای استفاده از کپا احمقانه بود!

به گزارش "ورزش سه"، چلسی شب گذشته در فینال جام اتحادیه انگلیس به مصاف لیورپول رفت و با شکست برابر این تیم از رسیدن به عنوان قهرمانی بازماند. 
در حالی که ادوارد مندی از ابتدای بازی وظیفه حراست از دروازه آبی‌های لندن را برعهده داشت اما توخل در دقایق پایانی وقت‌های اضافه تصمیم گرفت کپا را به جای او راهی میدان کند. 
همه بازیکنان هر دو تیم موفق شدند تمامی ضربات پنالتی را به گل تبدیل کنند و نوبت به دروازه‌بان‌ها رسید که پشت ضربه حساس یازدهم قرار بگیرند. کلهر موفق شد توپش را وارد دروازه کند اما کپا ضربه‌اش را به بیرون زد تا جام به لیورپول برسد. 

 

1694933


ردنپ پس از پایان این بازی به اسکای اسپورت گفت:« من از این تصمیم خوشم نیامد، ایده بسیار مزخرفی بود. فکر می‌کنم این کار فقط باعث شد که شرایط پیچیده شود. چطور کسی می‌توانست بگوید که اگر مندی در دروازه می‌ماند آنها برنده نمی‌شدند؟»
این هافبک سابق لیورپول با اشاره به عملکرد خوب مندی در هفته‌های اخیر اظهار داشت:« چطور کسی می‌توانست بگوید که اگر مندی بود آنها برنده نمی‌شدند؟ این کاری مزخرف و غیرمنطقی بود. او حتی نزدیک به یک پنالتی هم نشد. مندی یکی از بهترین دروازه‌بانان دنیاست و آن وقت شما کپا را به جای او به زمین می‌آورید؟ مسخره است!»
توخل پس از پایان بازی شب گذشته با حمایت از دروازه‌بان تیمش مدعی شد که اگر قرار است انتقادی صورت بگیرد باید از او باشد، نه از کپا چون این تصمیم متعلق به او بوده است.

دیدگاه‌ها