کد خبر : 1812973 | 09 اسفند 1400 ساعت 13:19 | 34.7K بازدید | 3 دیدگاه

یا تمدید، یا جدایی؛

تصمیم قطعی لواندوفسکی برای آینده مشخص شد

رابرت لواندوفسکی تنها در صورت تمدید قرارداد با بایرن مونیخ در این باشگاه ماندگار خواهد شد.

تصمیم قطعی لواندوفسکی برای آینده مشخص شد

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد فعلی رابرت لواندوفسکی با بایرن مونیخ در تابستان سال 2023 به اتمام می رسد و هنوز توافقی بین این ستاره لهستانی و باشگاه در مورد تمدید قرارداد و ماندن او در استادیوم آلیانس آره نا حاصل نشده است. رابطه بین بایرن مونیخ و در واقع به خصوص حسن صالح حمیدزیچ و پینی زاهاوی، مدیر برنامه رابرت لواندوفسکی پس از شکست مذاکرات در مورد توافق برای تمدید قرارداد داوید آلابا به شدت تیره و تار شده است. 

1694691

 

تا به حال این باشگاه حتی با زاهاوی برای قرار ملاقاتی در خصوص مذاکره درباره آینده لواندوفسکی تماس نگرفته است.  ستاره لهستانی و مدیر برنامه او از این رفتار مدیران باشگاه بایرن مونیخ شگفت زده شده اند. 

این هفته و پیش از دیدار مقابل فرانکفورت، حسن صالح حمیدزیچ مدعی شد بایرن مونیخ خواهان حفظ رابرت لواندوفسکی است، اما این مهاجم 34 ساله علاقه داشت اظهارات مدیر بایرن را شخصا از زبان خودش بشنود. البته نشریه بیلد مدعی شد روسای بایرن مونیخ مذاکرات را برای بهار برنامه ریزی کرده بودند، اما فعلا که هیچ اتفاقی رخ نداده و رابرت لواندوفسکی نیز چندان از این شرایط راضی نیست.

البته به نظر می رسد این ستاره لهستانی در مورد آینده خود به جمع بندی کامل رسیده است. اگر مدیران بایرن مونیخ در آینده ای نزدیک به او قرارداد جدیدی پیشنهاد ندهند، او به ناچار به دنبال گزینه های دیگر خواهد بود و قبل از تابستان تکلیف تیم بعدی خود را معلوم می کند. پینی زاهاوی رابطه خوبی با باشگاه های بزرگ فوتبال انگلیس و البته پاری سن ژرمن دارد و البته شرایط فعلی لواندوفسکی باعث می شود او قطعا بدون تیم نماند.

1693828

حداقل تا امروز که بایرن مونیخ با لواندوفسکی تماسی نداشته و هیچ مذاکره ای بر سر قرارداد جدید انجام نداده است. باشگاه گزینه جذب ارلینگ هالند را تا حدی باز نگه داشته و حتی اگر جذب این ستاره نروژی از نظر مالی امکان پذیر به نظر نرسد، در مورد توافق با هالند ناامید نشده است.

دیدگاه‌ها