کد خبر : 1812976 | 09 اسفند 1400 ساعت 13:04 | 34.9K بازدید | 4 دیدگاه

ناراحتی شدید مندی از خراب شدن پنالتی کپا (عکس)

ادوارد مندی، دروازه‌بان سنگالی، از کوتاه ماندن دست چلسی از جام اتحادیه بسیار ناراحت شد.

ناراحتی شدید مندی از خراب شدن پنالتی کپا (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، چلسی شب گذشته در فینال جام اتحادیه روبروی لیورپول قرار گرفت و با قبول شکست از کسب عنوان قهرمانی این رقابت‌ها بازماند. 
ادوارد مندی از ابتدای بازی در ترکیب اصلی تیمش به میدان رفت اما توماس توخل تصمیم گرفت در دقایق پایانی وقت‌های تلف شده این بازیکن را از زمین بیرون کشیده و کپا آریزابالاگا را جانشین او کند. 
با این حال، این تعویض چندان به سود چلسی پیش نرفت. تمام بازیکنان ضربات خود را به گل تبدیل کردند تا نوبت به دروازه‌بان‌های دو تیم برسد. کلهر ضربه خود را وارد دروازه کرد اما کپا توپ را بیرون زد تا لیورپول جام قهرمانی را بالای سر ببرد. 
این در حالی بود که توخل پیش از این در فینال سوپرکاپ اروپا در ماه آگوست نیز تعویض مشابهی انجام داده بود و کپا با مهار دو پنالتی باعث قهرمانی تیمش در آن مسابقات شده بود. 

 

1695064


اما این موفقیت در این بازی تکرار نشد تا شرایط بنا به خواسته توخل و تیمش پیش نرود و دست آنها از جام کوتاه بماند. 
یکی از نکات جالب این بازی ناراحتی شدید مندی پس از خراب شدن پنالتی کپا بود که صورتش را با دستانش گرفت و به وضوح مشخص بود که به شدت از این که دست چلسی از جام کوتاه مانده ناراحت است. 
مندی پیش از این در اوایل ماه جاری میلادی توانسته بود در فینال جام ملت‌های آفریقا در ضربات پنالتی عملکرد خوبی را در برابر مصر به نمایش بگذارد و به تیمش در کسب اولین قهرمانی این رقابت‌ها کمک کند.

دیدگاه‌ها