کد خبر : 1812981 | 09 اسفند 1400 ساعت 13:31 | 26.8K بازدید | 2 دیدگاه

یک تغییر اجباری و یک تغییر اختیاری؛

اعلام ترکیب سپاهان در تبریز با یک سورپرایز

کادر فنی سپاهان ترکیب 11 نفره تیمش را در مصاف با تراکتور با دو تغییر نسبت به دربی اصفهان انتخاب کرده که یکی از آنها به دلیل محرومیت فرشاد احمدزاده است.

اعلام ترکیب سپاهان در تبریز با یک سورپرایز

به گزارش "ورزش سه"، پس از چند روز پرحاشیه در اردوی سپاهانی‌ها بالاخره محرم نویدکیا پای پرواز به سایر اعضای تیم ملحق شد تا در سفر به تبریز برخلاف انتظارات کنار تیم باشد و در طول مسابقه نیز شاگردانش را از کنار زمین راهنمایی کند. البته تغییرات مهمی نیز در کادر فنی سپاهان ایجاد شده و در سفر به تبریز محمود کریمی و علیرضا مرزبان حضور ندارند؛ کریمی که استعفا داده و تکلیف ادامه همکاری سپاهان با مرزبان هم مشخص نشده است.


نویدکیا که طی چند روز اخیر در کادر فنی طلایی‌پوشان اصفهانی حاضر نبوده، بی‌شک با توصیه‌هایی که از تکسیرا و فرهاد بهادرانی گرفته ترکیب یازده نفره تیمش را برای مصاف با تراکتور به شرح زیر انتخاب کرده است: 


رشید مظاهری- امید نورافکن، عزت پورقاز، گئورگی گولسیانی، دانیال اسماعیلی‌فر، محمد کریمی، جلال الدین علی محمدی، سروش رفیعی، محمدرضا حسینی، رضا میرزایی و سجاد شهباززاده.

در بازی قبلی فرشاد احمدزاده در خط میانی به کار گرفته شده بود که در مقابل تراکتور سروش رفیعی جای او را که چهار کارته شده و در این بازی محروم است، گرفته و دیگر تغییر مهم نیز بیرون رفتن شهریار مغانلو از ترکیب و حضور سجاد شهباززاده در ترکیب اصلی به شمار می رود.
دیدار طلایی پوشان اصفهانی مقابل قرمزپوشان آذربایجانی از ساعت 14:30 دقیقه با سوت یاسر همرنگ آغاز می شود.

دیدگاه‌ها