کد خبر : 1812986 | 09 اسفند 1400 ساعت 13:49 | 32.3K بازدید | 0 دیدگاه

درخواست وینگر چلسی از توخل: کمتر داد بزن!

کالوم هادسون اودوی، وینگر چلسی، ترجیح می‌دهد توماس توخل کنار زمین آرام‌تر باشد.

درخواست وینگر چلسی از توخل: کمتر داد بزن!

به گزارش "ورزش سه"، توخل که در ژانویه 2021 جانشین فرانک لمپارد در استمفوردبریج شد توانست خیلی زود خودش را به عنوان یکی از بهترین مربیان حاضر در لیگ برتر معرفی کند. 
این مربی آلمانی فصل گذشته جام قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا را برای این تیم به ارمغان آورد و چند روز قبل نیز چلسی را فاتح جام جهانی باشگاه‌ها کرد. 
با این حال هادسون اودی مدعی شده که ترجیح می‌داد این مربی دستورات تاکتیکی را با آرامش بیشتری در کنار زمین به بازیکنانش منتقل کند. 
هادسون اودوی پیش از فینال جام اتحادیه به دیلی میل گفت:« این سرمربی آدم بسیار خوبی است، او از نظر تاکتیکی فوق العاده است. او می‌داند چطور بهترین بازی را از هر بازیکن بگیرد و به هرکس چطور کمک کند.»

 

1694933


این وینگر چلسی با اشاره به فریادهای توخل کنار زمین اظهار داشت:« گاهی این کار را به شکلی انجام می‌دهد که شما نمی‌خواهید آن را بشنوید یا ممکن است به شکلی داد بزند که با خودتان بگویید چرا تو کنار زمین انقدر داد می‌زنی؟ اما او بهترین‌ها را برای این تیم می‌خواهد. گاهی درک او دشوار است و دوست دارید بگویید می‌توانی آرامتر باشی و انقدر داد نزنی؟»
او در ادامه درباره تجربیات کار با مربیان قبلی اضافه کرد:« مطمئنا شکل متفاوتی در مقایسه با سایر مربیانی است که با آنها کار کرده‌ام. او همیشه سرپاست و همیشه آماده است تا صحبت کند یا واکنشی نشان دهد. فقط بسیار پر سر و صداست. این اتفاق خوبی در زمین است اما گاهی دوست دارید او کمتر سر و صدا کند.»

دیدگاه‌ها