کد خبر : 1813013 | 09 اسفند 1400 ساعت 15:37 | 9.3K بازدید | 2 دیدگاه

همکاری زیبا بعد از هفته ها گل نزنی؛

طلسم‌شکنی مهاجمان تراکتور مقابل ساغلام (عکس)

زوج خط حمله تراکتور با یک گل زیبا به سرمربی جدید خوشامد گفت.

به گزارش "ورزش سه"، نیمه اول دیدار تیم های تراکتور و سپاهان در حالی با تساوی یک بر یک به پایان رسید که با گل دقیقه 42 میهمان، تراکتور در آستانه شکست در 45 دقیقه اول قرار داشت؛ پیمان بابایی اما پیش از پایان کار، بازی را به تساوی کشاند.

ارطغرول ساغلام که به عنوان جانشین زونیمیر سولدو قرار است هدایت تراکتور را در ادامه بازی های به عهده بگیرد، تماشاگر بازی امروز از جایگاه ویژه است و زوج خط حمله تراکتور با گلی زیبا به او خوشامد گفتند.

 

1695103
1695104

 

این گل در شرایطی به ثمر رسید که هفته ها از آخرین گل زده شده توسط مهاجمان تراکتور می گذشت و یکی از بزرگترین انتقادات به سولدو، بی اثر بودن خط حمله تیمش بود. تیم او در چهار بازی منجر به اخراجش هیچ گلی نزد.

اوضاع گلزنی مهاجمان از کل تیم هم بدتر بود؛ پیمان بابایی طی پنج هفته اخیر هیچ گلی نزده بود و آخرین گل او مقابل پرسپولیس در هفته سیزدهم بود، محمد عباس زاده هم که حضور نامنظمی در ترکیب تیم سولدو داشت، آخرین بار در هفته ششم مقابل پدیده گلزنی کرده بود.

 

1695105

در دقایق تلف شده نیمه اول بازی امروز، محمد عباس زاده با یک پاس بلند قطری از زمین خودی توپ را به پیمان بابایی رساند؛ شماره 9 تراکتور بعد از کنترل توپ، مدافع روبروی خود را از پیش رو برداشته و پیش از ورود به محوطه جریمه، با شوتی زیبا دروازه را باز کرد.

 

1695106

دیدگاه‌ها