کد خبر : 1813195 | 10 اسفند 1400 ساعت 14:32 | 23.2K بازدید | 1 دیدگاه

در اندیشه اولین برد زمستانی تراکتور؛

ساغلام خرسند از قرعه و نمایش

سرمربی ترکیه‌ای تراکتور با یک بازی آسان کار خود را در این تیم شروع خواهد کرد.

ساغلام خرسند از قرعه و نمایش

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه تراکتور بعد از تداوم کسب نتایج ضعیف، به همکاری خود با زونیمیر سولدو خاتمه داد. این باشگاه عصر همان روز از شروع مذاکرات با ارطغرول ساغلام خبر داد و بعد از اینکه افکار عمومی را موافق با انتخاب خود دید، با ادامه فرآیند مذاکره، این همکاری را نهایی کرد.

سرمربی ترکیه‌ای بامداد روز گذشته بعد از انجام مذاکرات نهایی با میرمعصوم سهرابی در استانبول، راهی تبریز شد. او صبح همان روز از باشگاه تراکتور و امکاناتش دیدن کرد تا از تغییراتی که طی این چند سال ایجاد شده خبردار شود.

او قبل از بازی در رختکن تیم هم حضور یافت و پس از خوش و بش با بازیکنان راهی جایگاه ویژه ورزشگاه شهید سلیمانی شد تا بازی تراکتور و سپاهان را از آن جا تماشا کند. این بازی زیبا با نتیجه مساوی دو بر دو به پایان رسید و نمایش تراکتوری‌ها مقابل سرمربی جدیدشان، یکی از بهترین نمایش‌هایش طی چند ماه اخیر بود.

1695081

 

1695080

 

در طول بازی و بعد از آن، چهره ساغلام کاملا خندان بود که می‌توان دلیل آن را رضایت از قرعه شروعش با تراکتور و نمایش دلپذیر شاگردانش دانست. بعد از این بازی خوب مقابل سپاهانِ پر مهره، تراکتور باید به مصاف شهرخودرو، تیم قعرنشین جدول رده بندی برود که فقط یک برد کسب کرده و تنها تیم جدول 16 تیمی لیگ برتر است که هنوز شمار امتیازاتش دو رقمی نشده است.

زونیمیر سولدو که کار خود را در تقابل با سپاهان شروع کرده بود، در کل دوران حضورش در تراکتور تنها دو برد کسب کرد که یکی از آنها در بازی دوم مقابل پدیده بود. به این ترتیب ارطغرول ساغلام هم خوش شانس است که می تواند کار خود را در دیداری شروع کند که شانس برد در آن بسیار بالاست و کسب هر سه امتیاز آن می تواند شکستن طلسم طولانی نبردن های تراکتور را هم به نام سرمربی ترکیه ای ثبت کند.

دیدگاه‌ها