کد خبر : 1813024 | 09 اسفند 1400 ساعت 16:14 | 60K بازدید | 1 دیدگاه

گل‌گهر با 6 تغییر مقابل صنعت نفت؛

شوک غیرمنتظره امیر قلعه‌نویی به شاگردانش

سرمربی کهنه‌کار سرمه‌ای‌پوشان سیرجانی تصمیم به تغییرات گسترده در تیمش مقابل صنعت نفت آبادان گرفت.

شوک غیرمنتظره امیر قلعه‌نویی به شاگردانش

به گزارش "ورزش سه" بعد از تساوی خانگی مقابل پرسپولیس، امروز نیز برای دومین بازی متوالی شاگردان امیر قلعه‌نویی باید در خانه به میدان بروند و حریف امروز گل‌گهر، صنعت نفت آبادان است؛ هدف سرمه‌ای‌پوشان سیرجانی بازگشت دوباره به جمع مدعیان است و پیروزی در مسابقه امروز می‌تواند گل‌گهر را در جدول تا رتبه پنجم بالا ببرد.

امیر قلعه‌نویی در تصمیمی جالب‌توجه تغییراتی گسترده در ترکیب تیمش اعمال کرده و 6 تغییر در قیاس با دیدار قبلی مقابل پرسپولیس در ترکیب اولیه گل‌گهر به چشم می‌خورد.

در خط دروازه، مهم‌ترین تغییر رخ داده و محمدحسین اکبرمنادی جانشین محسن فروزان شده چرا که فروزان به علت محرومیت و 4 اخطاره شدن امروز در فهرست گل‌گهر غایب است؛ در خط دفاعی، زوج زاهدی-آرتا به جای خانزاده-سهرابیان استفاده شده که علت عدم حضور سهرابیان، محرومیت این بازیکن است و در سمت چپ، میلاد زکی‌پور از ابتدای مسابقه امروز و به جای شایان مصلح برای گل‌گهر به میدان می‌رود.

قلعه‌نویی هم‌چنین در خط حمله تیمش هم تغییراتی را اعمال داشته و امین قاسمی‌نژاد برای نخستین‌بار در ترکیب اولیه گل‌گهر قرار گرفته و هم‌چنین رضا شکاری امروز از ابتدا برای تیم سیرجانی به میدان می‌رود و سعید صادقی به دلیل مصدومیت غایب بزرگ امروز گل‌گهر است.

 

ترکیب گل‌گهر برای دیدار با صنعت نفت:

محمدحسین اکبر منادی، علیرضا آرتا، مسیح زاهدی، میلاد زکی پور، بهنام برزای، علیرضا علیزاده، امین پورعلی، سعید صادقی، رضا شکاری، امین قاسمی‌نژاد و کیروش استنلی

دیدگاه‌ها