کد خبر : 1813029 | 09 اسفند 1400 ساعت 16:27 | 6.9K بازدید | 4 دیدگاه

واکنش تند اسپالتی به منتقدان

حالا هم می‌گویید ناپولی شخصیت تیمی ندارد؟

لوچانو اسپالتی پس از پیروزی 2 بر یک شب گذشته تیم فوتبال ناپولی برابر لاتزیو در هفته بیست‌و‌هفتم سری A ایتالیا که صعود شاگردانش به صدر جدول رده‌بندی را در پی داشت، جواب تندی به منتقدانش داد.

حالا هم می‌گویید ناپولی شخصیت تیمی ندارد؟

به گزارش "ورزش سه"، در آخرین بازی  از هفته بیست‌و‌هفتم سری A ایتالیا، شب گذشته تیم فوتبال ناپولی موفق شد میزبان خود لاتزیو را با نتیجه 1-2 شکست دهد.

در این بازی ناپولی در دقیقه 62 با گلزنی لورنزو اینسینیه از لاتزیو پیش افتاد. میزبان تا دو دقیقه به پایان وقت‌های معمول مسابقه از ناپولی عقب بود تا اینکه پدرو گل تساوی را به ثمر رساند. با این حال این گل باعث نشد که لاتزیو تن به شکست ندهد، چرا که ناپولی در دقیقه چهارم وقت‌های تلف شده نیمه دوم بار دیگر به گل رسید و این بار فابیان روئیس اسپانیایی بود که گل برتری تیم لوچانو اسپالتی را به ثمر رساند.

 

1695140

 

به این ترتیب هفدهمین برد ناپولی در این فصل رقم خورد تا این تیم 57 امتیازی شود و به لطف تفاضل گل بهتر نسبت به میلان به صدر جدول رده‌بندی رقابت‌‌ها صعود کند. این در حالی است که اینتر رده سومی با یک بازی کمتر، 55 امتیاز دارد.

لوچانو اسپالتی سرمربی ناپولی در پایان بازی به خبرنگاران گفت:« همه مدام انتقاد می‌کنند که این تیم شخصیت ندارد، شُل است و ... دلم می‌خواهد حالا کسی دوباره این حرف را بزند. تیم ما در نیمه دوم عالی بازی کرد و درست است که گل فوق‌العاده پدرو کار را به تساوی کشاند اما ما قبل از آن کلی موقعیت گلزنی داشتیم و یک گل هم زدیم که مردود اعلام شد و یک بار هم حریف توپ را از خط دروازه‌اش برگرداند. در مجموع من فکر می‌کنم که تیم‌مان شایسته کسب پیروزی بود. ناپولی بدون شک تیمی باشخصیت است. مردم می‌گفتند که ما نباید به کالیاری امتیاز می‌دادیم اما دیدیم که آنها رفتند و خارج از خانه تورینو را شکست دادند.»

 

1695141

 

اسپالتی ادامه داد:« باخت هفته گذشته‌مان به بارسلونا در لیگ اروپا هم به خاطر من بود، چون من به بازیکنان گفتم که به آن شیوه بازی کنند. من جو زشتی را دور و بر تیمم می‌بینم، چون مردم می‌خواهند تیم ما را تیمی بی‌شخصیت نشان دهند. اکنون اما من منتظرم ببینم کسی می‌تواند دوباره چنین حرفی را بزند. هنوز کلی بازی تا پایان فصل باقی مانده است اما این تیم پتانسیل و شخصیت کافی را دارد. لاتزیویی که برابرش قرار گرفتیم با لاتزیویی که در ابتدای فصل آن را شکست دادیم یکسان نبود. آنها الان خیلی بهتر فوتبال بازی می‌کنند.»

 

دیدگاه‌ها