کد خبر : 1813044 | 09 اسفند 1400 ساعت 17:31 | 2.9K بازدید | 0 دیدگاه

از عملکرد بازیکنان راضی نیستم و توقع بیشتری دارم

عنایتی: بازی مستقیم فولاد کیفیت را پایین آورد

سرمربی هوادار مدعی است که تاکتیک حریف مبنی بر بازی روی هوا در عملکرد فنی جدال تیمش تاثیرگذار بوده است.

عنایتی: بازی مستقیم فولاد کیفیت را پایین آورد

به گزارش "ورزش سه"، رضا عنایتی سرمربی هوادار بعد از تساوی تیمش گفت: فکر می کنم بازی خوبی بود از هر دو تیم، هم ما می توانستیم برنده بازی باشیم هم حریف. خسته نباشید به مجموعه فولاد. از نتیجه بازی اما راضی نیستم و انتظار بیشتری از بچه هایم داشتم. البته آنها در هر بازی تلاش و توان خود را به کار می گیرند اما توقع من خیلی بالاتر است.

وی ادامه داد: متاسفانه با توجه به بازیکنان مصدومی که داشتیم شرایط سختی بود و البته از چند بازیکن مصدوم هم در ترکیب استفاده کردیم. نحوه بازی به شکلی شد که توپ روی هوا بود. تمام بازی تیم مقابل، بازی بلند و توپ های سوم بود که کیفیت کار را پایین آورده بود اما مساوی به نظر عادلانه بود.

سرمربی هوادار در واکنش به سوالی درباره تنش روی نیمکت دو تیم نیز اینطور توضیح داد: ما با جواد نکونام اصلا بحث و تنش نداریم. خیلی خیلی با هم دوست هستیم. اگر در بعضی از صحنه ها صحبت کردیم دوستانه بود و جار و جنجال نبود. اما تا حدی درست است و هر دو نیمکت کمی تنش داشتند. اما این اعتراضات بیشتر به زعم خودشان به داوری بود و ورود نکردم. سعی کردیم نیمکت را آرام کنم و چیز خاصی نبود که بخواهیم به آن بپردازیم.

دیدگاه‌ها