کد خبر : 1813047 | 09 اسفند 1400 ساعت 17:40 | 4.2K بازدید | 1 دیدگاه

حسینی: با این کیفیت زمین حرفی نزنم بهتر است

سرمربی پیکان واکنش جالبی نسبت به کیفیت زمین حافظیه شیراز و در جدال با فجرسپاسی داشت و ترجیح داد صحبت فنی درباره این تقابل نداشته باشد.

حسینی: با این کیفیت زمین حرفی نزنم بهتر است

به گزارش "ورزش سه"، مجتبی حسینی که در لحظات پایانی دیدار با فجرسپاسی از دستیابی به یک برد ارزشمند محروم ماند، صحبت هایش را با گلایه نسبت به کیفیت بد زمین حافظیه آغاز کرد و گفت: صحبتی درباره این بازی ندارم. به نظرم فوتبال بازی کردن در این زمین در لیگ کشور توهین به فوتبال است. هیچ نظر فنی‌ای ندارم و اگر سوالی دارید در خدمت هستم.

سرمربی پیکان در واکنش به اینکه تیمش عملکرد فنی مناسبی نداشت گفت: من گفتم که نظر خاصی ندارم و شاید حرف شما درست باشد اما به هر شکل زمین مسابقه جز اصلی ترین ابزار برگزاری یک بازی است. بازی کردن در این مدل زمین ها هیچ جای فن و فوتبال ندارد و اتفاقات و شرایط و عادت به زمین تاثیر دارد. ما از حیث بازیکن هم در این بازی با مشکل مواجه بودیم. مصدومان زیادی داشتیم و به هر حال همین کیفیتی که دیدید بود و صحبتی ندارم.

1695161

 

حسینی درباره عملکرد داوری در این جدال گفت: به نظرم ایشان داور جوانی بود که سعی کردند تمام توان خود را برای قضاوت بگذارند. خوشبختانه به نظرم داوری خوبی داشتند.

دیدگاه‌ها