کد خبر : 1813052 | 09 اسفند 1400 ساعت 18:00 | 4.2K بازدید | 2 دیدگاه

فجر پشت قباله من نیست

کلانتری: عاشقانه این تیم را دوست دارم

سرمربی فجر می‌گوید می‌جنگند و به راهش ادامه می‌دهد و ناامید نخواهد شد.

کلانتری: عاشقانه این تیم را دوست دارم

به گزارش "ورزش سه"، علی کلانتری بعد از تساوی یک- یک فجر مقابل پیکان در نشست خبری گفت: در مورد بازی که اصلاً نمی خواهم حرف بزنم و آدم بعضی اوقات دوست ندارد حرف بزند. تنها چیزی که در این زمین ما را آرام می‌کرد غلطک ماشینی بود که آن را هم از ما گرفتند و می‌توانست اقلاً کمی صاف تر باشد همانند دیدار با صنعت نفت. تیم حریف جلوتر از ما می دانست که شرایط به چه شکل است. خودشان رو به بازی مستقیم آوردند و ما بازی را روی زمین آوردیم و دیدیم نمی توان کاری کرد و رو به بازی مستقیم آوردیم و در همین شرایط داغون باز هم موقعیت گیر آوردیم. تیمی که در این زمین و در این شرایط موقعیت گیر می آورد و نمی تواند تبدیل به گل کند محکوم به باخت است‌‌. این که می‌بینید در دقیقه ۹۲ توپ ما درون دروازه جای می‌گیرد لطف خداوند بوده. ما چند تک به تک داشتیم و توپ های مان درون گل نرفته و یک توپمان به آن شکل گل و بازی مساوی شد. واقعا اگر که مربیان حریف به اینجا می آیند و فنی صحبت نمی کنند باید به همه ما بر بخورد که چه اتفاقی می افتد که مربیان این گونه حرف می زنند. اگر از قبل می‌گفتند من از جیب خودم هزینه می کردم و غلطک ماشینی می آوردم، ای کاش که گفته بودند زیرا دلمان به همین خوش بود. این ها را به چه کسی بگوییم قرن ۲۱ است. من از بازیکنان خودم ایراد می‌گیرم ۴ تا موقعیت خوب گرفتید و هدر دادید آن هم با این شرایط که بهتر از این هم نیست. در روزی که باید می‌بردیم نبردیم از تاکتیک و تکنیک حرفی نزنید نه تیم حریف توانست توپ را کنترل کند و نه ما توانستیم. یک فکر اساسی کنید. سه مهاجم ما گذاشته بودیم و سه مهاجم تیم حریف و منتظر اتفاقات بودیم.


وی ادامه داد: از پیمان رنجبری ممنون هستم که در موقعیت تک به تک قرار گرفت و بازی جوانمردانه انجام داد و این در حالی است که تیمشان یک بر صفر جلو بود و بازی می توانست ۲ بر صفر شود و جای قشنگ بازی این بود. من دیگر صحبتی هم ندارم و به سوالات فنی نمی‌توانم جواب بدهم. اینکه چرا فاصله بین خطوط کم است و یا چرا توپ را استپ نکردید؟ موقعیتی که باید ساخته می‌شد در این شرایط ساختیم و در نیمه دوم گفتیم به پشت دفاع آنها بزنیم. سه چهار موقعیت هم پشت دفاع حریف گیر آوردیم و نتوانستیم به گل تبدیل کنیم و انشالله که سالم باشید.
سرمربی فجر در مورد قضاوت داور نظرش را اینگونه بیان کرد: مگر میشود 10 تعویض صورت بگیرد و سه دقیقه وقت اضافه بگیری؟ بعد داور خودش گفت چهار دقیقه بوده ولی سر سه دقیقه سوت زد در حالی که تیم من در دقیقه ۹۲ گل زده و امید به گل دارد. اصلا شما کجا دیدید که در یک بازی با 10 تعویض و چند مصدوم ۳ دقیقه وقت اضافه بگیرند؟ در حالی که ۶,۷ دقیقه بود. برای ما ها همیشه یک شکل دیگر است ولی برای تیم‌های بزرگ از سر سوزن هم نمی گذرند. 


وی در پاسخ به سوال خبرنگار مورد اینکه فجر در ۲۰ بازی اخیر نتایج خوبی نگرفته و آیا وقتش نیست در  مدیریت تغییرات شگرف انجام دهد گفت: من سرمربی این تیم هستم و کار فنی می‌کنم و در حیطه خودم نظر می دهم. اگر هیئت مدیره و مدیرعامل ببینند که در کار فنی کلانتری می توانست کار دیگری بکند که نکرده می توانند برای من تصمیم بگیرند. من فجر را با عشق دوست دارم و پشت قباله من نیست. تا الان هم که هستم از من خواستند که ماندم. شما همه چیز را رها می‌کنید و فقط این موضوع را می بینید؟ حداقل یک زمین درست کنند تا آبرو حیثیت ما اینجا نرود. ببینید چه مشکلاتی هست؟ شما ببینید آقای نویدکیا با آن همه امکانات خودش می گوید می خواهم بروم و اجازه نمی دهند. وقتش هست که فشار بیشتری بیاورید تا مشکلات حل شود. من به اینجا نچسبیده ام! می‌توانستم زمانیکه فجر به لیگ برتر آمد خداحافظی کنم و به یک تیم با شرایط بهتر بروم ولی عاشقانه تیم فجر را دوست دارم و اگر بروم هم هوادار هستم اگر منتظر هستید من دستانم را بالا ببرم و بگویم نیستم، هیچ وقت این کار را نمی کنم. تا آخرین لحظه می جنگم و می جنگم و نا امید نمی شوم و کارم را انجام می‌دهم و هر وقت من را نخواستند هوادار تیم فجر می مانم.

دیدگاه‌ها