کد خبر : 1813058 | 09 اسفند 1400 ساعت 18:18 | 3.8K بازدید | 1 دیدگاه

به تیمم استرس وارد نکنید

خطیبی: بازی را باید سه هیچ می‌بردیم

رسول خطیبی معتقد است آلومینیوم شایسته پیروزی در دیدار امروز مقابل نفت مسجدسلیمان بوده است.

خطیبی: بازی را باید سه هیچ می‌بردیم

به گزارش ورزش سه، سرمربی آلومینیوم پس از تساوی مقابل نفت مسجدسلیمان در نشست خبری حاضر شد و درباره این بازی گفت: ما با تیمی بازی داشتیم که تیرهای خلاصش هست و با شرایطی که دارد تمام تلاشش را می‌کند که در لیگ برتر بماند. با اینکه می‌دانستیم بازی سختی است برای سه امتیاز آمده بودیم و موقعیت سازی هم کردیم. اینکه بعد از سه باختی که داشتیم در زمین حریف و مقابل تیمی که تمام تلاشش را می‌کرد در زمین خودش سه امتیاز را بگیرد، یک امتیاز کسب کردیم جای امیدواری دارد. موقعیت سازی کردیم و فکر می‌کنم از لحاظ فوتبالی هم در تمام زمینه ها بهتر کار کردیم.

او ادامه داد: امروز گلر تیم نفت مسجدسلیمان بهترین بازیکن زمین و حتی هفته بود؛ با توپ هایی که سیو کرد واقعا کار بزرگی انجام داد و  اجازه نداد که ما به گل برسیم. در کل بازی خوبی بود. درست است که گل نداشت اما همه چیز داشت. تیم حریف هم خوب بازی کرد ولی ما سعی کردیم که به آنها موقعیت ندهیم. بازیکنانم همه تلاش خودشان را انجام دادند و اگر توپ‌ها گل می‌شد، باید ۳ بر صفر می‌بردیم. به بازیکنانم خسته نباشید می‌گویم که در این بازی با تمام وجود بازی کردند اما توپ هایمان به گل نرفت.

سرمربی آلومینیوم با بیان اینکه به بازیکنانش فشار وارد شده است گفت: با این صحبتم می‌خواهم فشار را از روی بازیکنانم بردارم و هواداران را هم در جریان بگذارم. طبق قراردادی که اول فصل بستیم و توافقی با هیات مدیره و مدیرعامل شده است، هدف ما امسال این است که جزو دوازده تیم باشیم. الان هم ما به هدفی که می‌خواهیم رسیده‌ایم. چون اول فصل ما نتایجی گرفتیم که تا رده های بالا هم رفتیم انتظارات بالا رفته و به بازیکنان فشار وارد می‌شود. ما الان به هدفی که باشگاه و سرمربی تیم دارد رسیده‌ایم. خواهش می‌کنم با چند باخت به بچه ها استرس وارد نکنند. هدف بعدی ما برای سال بعد حضور در رده های بالا است. این تیم تازه به لیگ برتر آمده و دومین سالش است و در این دو سال هم از لحاظ فوتبالی یکی از بهترین فوتبال ها را بین تیم های لیگ برتر انجام می‌دهد؛ این نظر تمام کارشناسان است. اینطور نیست که بگوییم آلومینیوم نباید ببازد. تمام تیم های دنیا در لیگشان باخت را تجریه می‌کنند.

خطیبی با اشاره به مشکلات آلومینیوم در نقل و انتقالات افزود: در‌ نیم فصل بازیکنانی که در لیست اول و دوم ما بودند مهیا نشدند که تیم را تقویت کنیم و برای جذب بازیکن خارجی هم از طرف باشگاه منع هستیم و با توجه به بضاعتی که داریم، بازیکنان کار بزرگی انجام داده‌اند و با تمام وجود بازی می‌کنند. چه در برد، چه در باخت و چه مساوی همه تلاششان را می‌کنند. خواهش می‌کنم بعضی از آقایان بی تجربه هستند و تصمیماتی می‌گیرند و تلاش بچه ها را نمی‌بینند بعد از بازی به رختکن بیایند و ببینند بچه ها به‌خاطر دوندگی و خستگی چه اوضاعی دارند. واقعا بازیکنان ما با تمام وجود تلاش می‌کنند. از همه آنها ممنونم و خواهش می‌کنم که اجازه بدهید بازیکنان کار خودشان را انجام بدهند و انتطارات بالا نرود. من هم قول می‌دهم با هدفی که باشگاه با من قرارداد بسته، در پایان فصل تیم را تحویل بدهم ک سال بعد هم که قرارداد داریم باز هم برسیم. آرامش مهم ترین چیزی است که باید در تیم و بین بازیکنان و هواداران وجود داشته باشد.

او در پایان گفت: جا دارد از تمام هواداران تشکر کنم که در روزهای بد ما که در این سه بازی با وجود اینکه از لحاظ فوتبالی خوب بودیم، باختیم؛ در کنار ما بودند و از تیم حمایت کردند. مردم اراک نشان دادند فوتبالی هستند و در شرایط بد هم تیم را حمایت می‌کنند؛ از آنها تشکر می‌کنم.

دیدگاه‌ها