کد خبر : 1813059 | 09 اسفند 1400 ساعت 19:01 | 3.7K بازدید | 0 دیدگاه

باید شروع خوبی داشته باشیم

پیولی: به چیزی جز پیروزی بر اینتر فکر نمی‌کنیم

استفانو پیولی سرمربی میلان از انگیزه بالای تیمش برای برتری بر اینتر در دور رفت جام حذفی صحبت کرد.

پیولی: به چیزی جز پیروزی بر اینتر فکر نمی‌کنیم

به گزارش "ورزش سه"،  استفانو پیولی، سرمربی میلان با حضور در میلانلو و در نشست خبری پیش از دیدار دور رفت برابر اینتر از نیمه نهایی کوپا ایتالیا شرکت کرد تا به سؤالات خبرنگاران پاسخ بدهد. فردا در سن سیرو دربی دلامادونینا در جام حذفی را شاهد خواهیم بود.

 

1690878

 

پیولی در ابتدای صحبت هایش گفت:« باید با دقت و تمرکز بالا بازی کنیم. توجه زیادی به این بازی معطوف شده که طبیعی است. این البته بازی رفت است اما یک شروع خوب می‌تواند مهم باشد. حمایت هوادارانمان نیز مهم خواهد بود. آمارها می گویند که در بازی های اخیر خوب نبوده ایم ولی هدف ما فردا چیزی جز پیروزی نخواهد بود. ما نهایت تمرکز را روی این بازی گذاشته ایم. شرایط ما با اینتر در سری آ برابر است و نزدیک به هم کار کرده ایم. در دربی ها هیچ تیمی برتری ندارد و تنها تیمی پیروز می‌شود که در دوئل های انفرادی موفق‌تر باشد.»

پیولی ادامه داد:« اولین بار نیست که چنین هفته مهمی پیش رو است. این هفته تعیین کننده نیست. بازی حذفی ما دیدار برگشت نیز دارد و بعد از دیدار مقابل ناپولی هم 10 دیدار هنوز باقی مانده است.

در مقطع حساسی از فصل هستیم. در دو سال و نیم اخیر ماجراجویی فوق العاده ای داشته ایم اما کاری که از فردا به بعد می کنیم اهمیت دارد. می توانیم عملکردی بهتر از دو بازی اخیر داشته باشیم. در قدم آخر هستیم و این قدم کسب قهرمانی است که سخت ترین قدم محسوب می شود.»
 

1685176

 

فتح اسکودتو:« مکس آلگری(سرمربی یووه) گفته است با 84 یا 85 امتیاز می توان قهرمان شد؟ نمی دانم. از نظر من 5 تیم بالای جدول به دنبال فتح سری آ هستند و 4 تیم دیگر هم برای لیگ قهرمانان تلاش می کنند. نمی دانم برای قهرمانی چند امتیاز لازم است. هنوز 11 بازی باقی مانده و بازی مقابل حریفان در این مقطع سخت است. قطعا برای قهرمانی به بیش از 80 امتیاز نیاز است.»

امتیاز از دست دادن برابر رقبای ضعیف تر:« اعداد و ارقام هیچ وقت دروغ نمی‌گویند و ما با سختی‌هایی روبه‌رو بوده‌ایم و نتوانستیم در این بازی‌ها زودتر کار را تمام کنیم و در عین حال نتوانستیم بازی را کنترل کنیم. ما به یک یا دو ستاره متکی نیستیم و به عنوان یک تیم بازی می‌کنیم. در تلاشیم تا از خصوصیات انفرادی بازیکنان نیز بهره ببریم، چرا که بازیکنان باکیفیتی داریم.»

وضعیت زلاتان:« او اندکی بهتر شده است. نمی دانم به بازی مقابل ناپولی می رسد یا خیر. باید روز به روز شرایطش را بررسی کنیم.»
 

دیدگاه‌ها