کد خبر : 1813064 | 09 اسفند 1400 ساعت 18:53 | 6.1K بازدید | 0 دیدگاه

فقط می‌توانیم عذرخواهی کنیم؛

تاجدار: اگر تمرکز نکنیم، بی‌تعارف سقوط می‌کنیم

مربی شهرخودرو می‌گوید تیمش برخلاف نیمه‌‌ نخست که نمایش بدی داشت، در نیمه‌ی دوم توانست شرایط خوبی را داشته باشد اما برای بازگشت به مسابقه دیر بوده است.

تاجدار: اگر تمرکز نکنیم، بی‌تعارف سقوط می‌کنیم

به گزارش "ورزش سه" در روز محرومیت داوود سیدعباسی، سلمان تاجدار مربی شهرخودرو در کنفرانس خبری بعد از بازی با ذوب‌آهن که با شکست 2-1 عنابی‌پوشان همراه شد، حضور یافت و پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود.

تاجدار در بخش ابتدایی صحبت‌هایش گفت: اولاً باید به تیم ذوب‌آهن تبریک بگویم، بازی امروز دو نیمه‌ متفاوت داشت؛ نیمه‌ اول را ما بد شروع کردیم، علی‌رغم توضیحات که داده بودیم و تمریناتی که برگزار کردیم، اما روی ضربات ایستگاهی غافلگیر شدیم و گل خوردیم که این مسئله تیم ما را دچار استرس کرد؛ خوردن گل برای تیم‌های پایین‌جدولی فشار زیادی را به بازیکنان وارد می‌کند، تمرکز خوبی بعد از آن گل نداشتیم و دوباره با یک اشتباه فردی گل دوم را دریافت کردیم.

وی افزود: ما در نیمه‌ دوم با تغییر سیستمی که دادیم توانستیم به بازی بازگردیم و خیلی بهتر از نیمه‌ اول گردش توپ داشتیم و 2-3 موقعیت خلق کردیم که در نهایت به پنالتی رسیدیم و تبدیل به گل شد؛ ما در اواخر بازی با توجه به نتیجه، کل تیم را در فاز حمله قرار داده بودیم. امیدوارم که ذوبی‌ها در ادامه فصل موفق باشند، ما اگر نتوانیم تمرکز کنیم؛ امسال سقوط می‌کنیم و این مسئله بی‌تعارف است.

مربی شهرخودرو درباره‌ شرایط فنی امروز عنابی‌پوشان گفت: باید تمرکز کنیم که گل آسان نخوریم، از روی ایستگاهی گل خوردن، گل خوردنِ آسان است؛ من فکر می‌کنم که بچه‌هایمان در نیمه‌ اول، خودشان نبودند، چرا که ما مقابل تیم هوادار بازی بسیار خوبی از خودمان نشان دادیم و انتظار داشتیم با همان انرژی بازی کنیم که متاسفانه نمی‌دانم چرا در نیمه‌ اول بچه‌هایمان نتوانستند خوب کار کنند اما نیمه‌ دوم تیم‌مان راه افتاد که دیگر دیر بود. مجدداً به تیم ذوب‌آهن تبریک می‌گویم و انشالله موفق باشند.

سلمان تاجدار با عذرخواهی بابت نتایج کسب شده توضیح داد: ما واقعا شرمنده‌ هواداران و فوتبالدوستان مشهدی هستیم؛ هم‌چنین شرمنده‌ کادر مدیریتی باشگاه که زحمات زیادی را می‌کشند تا تیم را سر پا نگه دارند. وظیفه‌ ما و بازیکنان این است که بتوانیم جبران کنیم اما باز مقصر، ما مربیان هستیم و هر تصمیمی که مدیریت تیم بگیرد، برای ما قابل احترام است و ما فقط می‌توانیم عذرخواهی کنیم. بازیکنان دارند تلاش‌شان را می‌کنند اما ما امروز در نیمه‌ اول خوب نبودیم.

دیدگاه‌ها