کد خبر : 1813088 | 09 اسفند 1400 ساعت 20:28 | 11.9K بازدید | 2 دیدگاه

پرسپولیس هم از درخشش ستاره گل‌گهر سود برد

جشن گل‌گهری‎‌ها با محوریت این بازیکن (عکس)

سعید صادقی در مصاف با صنعت نفت آبادان علاوه بر اینکه هر دو گل تیمش را به ثمر رساند، موجب اخراج بهترین بازیکن تیم حریف هم شد.

جشن گل‌گهری‎‌ها با محوریت این بازیکن (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، پس از عملکرد درخشانی که سعید صادقی پیش از تعطیلات لیگ داشت و موفق به ثبت 4 گل و 4 پاس گل شده بود، در سه بازی اخیر هم یکی از برترین بازیکنان مسابقات بوده و با ارسال سه پاس گل و زدن سه گل نقش بسزایی در روزهای خوب آبی‎‌پوشان سیرجانی داشته تا حالا با هفت گل و هفت پاس گل هم در جدول گلزنان در میان بازیکنان شاخص باشد و هم در جدول بهترین پاسورهای لیگ بیست و یکم.


اما مصاف با صنعت نفت آبادان احتمالا می‌تواند بهترین یا یکی از بهترین نمایش های سعید صادقی باشد؛ جایی که او روی همکاری با استنلی کی‌روش موفق شد گل اول مسابقه را از دهانه دروازه گروسیان ثبت کند و گل دوم هم روی کار انفرادی دیدنی او از زاویه بسته با شوتی محکم به دست آمد تا در پایان مسابقه شاگردان امیرقلعه نویی سه امتیاز مسابقه را از آن خودشان کنند.


صادقی که در سایر دقایق مسابقه نیز آزاری دائمی برای بازیکنان نفت آبادان بود، آنقدر با حرکات تکنیکی روی اعصاب آنها رفت تا در ثانیه های پایانی مسابقه سرانجام طالب ریکانی کاپیتان طلایی پوشان آبادانی از کوره دربرود و پس از خطا روی او در کنار خط طولی، یک لگد هم به او بزند تا عرب براقی بدون درنگ کارت قرمز را از جیبش دربیاورد و شماره 10 آبادانی ها را از زمین مسابقه اخراج کند؛ اتفاقی که می‌تواند در نتیجه دیدار هفته آینده شاگردان منصوریان و یحیی گل محمدی در روز غیبت کلیدی ترین بازیکن نفت آبادان اثرگذار باشد.


گل گهر این هفته ها روی نوار موفقیت قرار دارد و با پیروزی مقابل نفت آبادان توانست 32 امتیازی شود. این دهمین پیروزی گل گهر در فصل بیست و یکم بود؛ البته با احتساب دو پیروزی مقابل پیکان و سپاهان که به دلیل استفاده از اریک بایناما از این تیم گرفته شد. امیرقلعه نویی حالا با وجود بازیکنانی نظیر سعید صادقی که پس از پیروزی برابر نفت آبادان به تمجید آنها نیز پرداخت، امیدوار است این روزهای خوب تیمش همچنان در بازی های سخت آینده نیز ادامه دار باشد.

 

عکس ها از ابوالفضل امیرزاده

1695221

 

1695222

 

1695223

 

1695224

دیدگاه‌ها