کد خبر : 1813091 | 09 اسفند 1400 ساعت 20:36 | 15.5K بازدید | 4 دیدگاه

هر دو تیم شانس برنده شدن داشتند

الهامی: مطهری دایو زد، قضاوت صفایی خوب بود

سرمربی نساجی می گوید به جز دو کارشناس داوری، هر فرد دیگری اعلام کند برخورد حقیقی با مطهری پنالتی بوده، این مسئله را می پذیرد.

الهامی: مطهری دایو زد، قضاوت صفایی خوب بود

به گزارش "ورزش سه"، ساکت الهامی پس از تساوی بدون گل برابر استقلال در نشست خبری بعد از بازی گفت: بازی با کیفیتی از سوی هر دو تیم بود. استقلال نشان داد که گزاف نیست در صدر جدول حضور دارد. هر دو تیم با تفکر برد وارد زمین شده بودند. شما دیدید هر دو تیم موقعیت های خیلی خوبی داشتند. شرایط بازی کاملا این را نشان می داد که دو تا تیم جز برد چیزی را نمی خواهند. می توانم به بچه هایم افتخار کنم که برابر تیمی که 20 هفته است شکست نخورده، چقدر خوب و باکیفیت بازی کردند. بابت این بازی خوب از آنها تشکر می کنم.

سرمربی نساجی گفت: در نیمه دوم کمی شرایط بر وفق مراد ما نبود. بخاطر اینکه همه چیز دست به دست هم داد. از اخطار گرفتن متین کریم زاده و دو بار خطای پشت سر هم او، کار را سخت کرد. با یک تعویض اجباری او را بیرون کشیدیم. مهرداد عبدی مصدوم بود، روی او ریسک کردیم و بازی کرد اما دوباره مصدوم شد. در 20 دقیقه آخر وزش باد کاملا به ضرر ما بود و اجازه نمی داد وارد زمین حریف شویم. به نظر من استقلال از این حربه به نحو احسن استفاده کرد و به بازی مستقیم روی آورد.

وی ادامه داد: در این بازی مستقیم نیز یکی دو موقعیت خوب شوت زنی هم داشتند ولی این بازی اینقدر جذاب بود که ما نیز می توانستیم برنده از زمین خارج شویم. استقلال نیز می توانست برنده شود و هر دو تیم شانس پیروزی را داشتند. شما دقایق 88، 89 را ببینید که دو تیم چه بازی با کیفیتی را انجام دادند.

وی با تشکر از قضاوت علی صفایی داور مسابقه گفت: به این مسئله، قضاوت خوب آقای صفایی و دستیارانش آقای ابوالفضلی و سلطانی را اضافه کنیم. به آنها تبریک می گویم. می توانم بگویم یکی از قضاوت های خوب بود و آقای صفایی نشان داد که چقدر توانمند است. نمی دانم چرا این داوران و برادران حیدری الیت نیستند. ولی این داوران می توانند دربی و بازی های سخت را قضاوت کنند.

الهامی درخصوص اینکه صالح مصطفوی در نشست خبری بعد از بازی اعتقاد داشته است حقیقی روی مطهری خطای پنالتی مرتکب شده است، گفت: چون به صحنه نزدیک بودم، می گویم. خود آقای صفایی نیز در فاصله پنج متری صحنه بود. اول آقای مطهری دایو کرد و سپس حقیقی روی او افتاد. هر کارشناس داوری نظر بدهد، قبول می کنم جز سعید مظفری زاده و علی خسروی. جز این دو کارشناس، هر کسی بگوید قبول می کنم ولی آن صحنه پنالتی نبود.

سرمربی نساجی اضافه کرد: به همین دلیل می گویم علی صفایی بهترین قضاوتش را انجام داد. ولی مطمئنم آقای سعید مظفری زاده برای فالوئر جمع کردن می گوید خطای پنالتی بود. آقای خسروی نیز می گوید پنالتی شیک، پنالتی پشت هجده قدم، پنالتی عزیز، پنالتی جانانه بوده است. آقای هاشمی (برنامه فوتبال برتر) یکی از بچه ها خیلی خوب و زحمتکش صدا و سیما است. به نظر من باید کمی در بعضی کارهایش دقت کند تا حقی از تیم ها ضایع نشود.

وی در پایان گفت: چون آقای هاشمی را می شناسم که چقدر سالم است، می گویم. 95 درصد از مجموعه ایشان سالم است. ولی این برنامه مال دوست داشتن است، این برنامه مال همه مردم ایران است. بخاطر همین است که می گویم ما نیز حق داریم، پرسپولیس، استقلال و سپاهان و همه تیم ها نیز حق دارند. ولی اینکه برای 4، 5 تیم باشد خوب نیست. اگر غیر از این دو عزیز کس دیگری بگوید پنالتی بود، من قبول می کنم.

دیدگاه‌ها