کد خبر : 1813098 | 09 اسفند 1400 ساعت 21:10 | 24.2K بازدید | 7 دیدگاه

تیری که امید قهرمانی را از محرم گرفت (عکس)

سرمربی سپاهان در صحبت های امروز خود به مواردی اشاره کرد که نشان می دهد از قهرمانی تیمش نا امید شده است.

تیری که امید قهرمانی را از محرم گرفت (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، سپاهان دیدار هفته بیستم خود مقابل تراکتور را با تساوی دو بر دو به پایان رساند. شاگردان محرم نویدکیا در واپسین لحظات شانس رسیدن به گل برتری را داشتند ولی شانس با آنها یار نبود و شوت سرکش به تیر دروازه برخورد کرد.

سپاهان در دقایق پایانی نیمه اول به گل رسید ولی پیش از به صدا در آمدن سوت، گل تساوی را دریافت کرد. این تیم در نیمه دوم گل دوم را هم خورد ولی توسط جهانی در دقیقه 89 کار را به تساوی کشاند. در حالی که می رفت یک کام‌بک رویایی در بازگشت محرم به نیمکت سپاهان را شاهد باشیم، بخت با زردپوشان یار نبود و شوت محمد کریمی در دقیقه 6+90 در حالی که محمدرضا اخباری هم تسلیم شده بود به تیر دروازه برخورد کرد.

اگر این توپ گل می شد و سپاهان با هر سه امتیاز، تبریز را ترک می کرد، می توانست به کورس قهرمانی همچنان امیدوار بماند اما از دست رفتن دو امتیاز دیگر بعد از دو تساوی اخیر مقابل هوادار و ذوب آهن، نه تنها هواداران را بلکه خود محرم را هم از قهرمانی ناامید کرد. سرمربی سپاهان که بعد از تساوی در دربی اصفهان دوبار استعفا داد ولی باشگاه هر دو بار آن را رد کرد، روز گذشته به اردوی سپاهانی ها بازگشت و امروز لب خط با چهره ای متفکر به شرایطی می اندیشید که خودش هم می داند بسیار سخت است.

محرم امروز در بخشی از صحبت های خود در نشست خبری پس از بازی با تراکتور صحبت های جالبی انجام داد که بسیار قابل تامل بود. او با توجه به فاصله 13 امتیازی تیمش با صدر تلویحا اعلام کرد که امید زیادی به کسب قهرمانی که زردپوشان خیلی به آن امید داشتند، ندارد. او از مسئولان سازمان لیگ خواست تا با تعیین تکلیف شرایط صعود تیم ها به لیگ قهرمانان آسیا، فرصت برنامه ریزی به آنها در میادین دیگر را بدهد. نویدکیا در این خصوص گفت: فدراسیون و سازمان لیگ باید تکلیف تیم‌های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا را مشخص کنند؛ اگر این اتفاق رخ دهد می‌توانیم بهتر برنامه‌ریزی کنیم تا در آسیا عملکرد خوبی داشته باشیم و روی آن رقابت‌ها تمرکز کنیم.

این صحبت ها نشان می دهد که نویدکیا با وجود بازگشت دوباره به جمع سپاهانی ها، پذیرفته که نبرد برای قهرمانی را واگذار کرده و در اندیشه موفقیت در جامی دیگر است. او خیلی دوست دارد تا حداقل در آسیا شرایطی را برای سپاهان رقم بزند که ایده آل خود و هواداران است. البته اگر ضربه کریمی در بازی امروز به جای تیر به تور زده می شد شاید آن دو امتیاز بیشتری که الان در حساب سپاهان نیست، همچنان کورسوی امید محرم را زنده نگاه می داشت.

1695237
1695260

تیر کریمی تنها تیر دقایق پایانی سپاهان نبود و این تیم روی ضربه سر مغانلو در دقیقه 85 تیرک عمودی تراکتور را به لرزه در آورده بود.

دیدگاه‌ها