کد خبر : 1813099 | 09 اسفند 1400 ساعت 21:23 | 27.9K بازدید | 25 دیدگاه

چرا بازی نمی‌کنم؟ جوابش پیش من نیست

مطهری: خطای حقیقی هزار درصد پنالتی بود

مهاجم استقلال می‌گوید اینکه چرا او از ابتدا برای تیمش به میدان نمی‌رود را باید از کادرفنی پرسید.

مطهری: خطای حقیقی هزار درصد پنالتی بود

به گزارش "ورزش سه"، در دقیقه هشتاد دیدار استقلال و نساجی، برخوردی میان علیرضا حقیقی و ارسلان مطهری پیش آمد که صفایی داور مسابقه اعتقادی به خطای پنالتی نداشت. مسئله ای که با اعتراض شدید استقلالی ها نیز همراه شد و آنها اعتقاد به خطای پنالتی دارند.

مطهری در پایان این دیدار درخصوص صحنه پیش آمده پاسخ داد: آن صحنه هزار درصد پنالتی بود. هیچ بازیکنی هدفش این نیست که مرتکب خطای پنالتی شود ولی خیلی از مواقع پنالتی پیش می آید. آن صحنه هزار درصد پنالتی بود و می گویند که چرا سریع بلند شدی؟ پنالتی را آوانتاژ که نمی دهند، پنالتی باشد باید اعلام شود.

وی درباره اینکه در چند بازی قبلی به عنوان یار جانشین وارد زمین می شود و فردی که به جای او بازی می کند، عملکرد خاصی ندارد پاسخ داد: من در مورد هم تیمی های خودم نظری نمی دهم.

مطهری در مورد اینکه او هر گاه به زمین آمده مثمر ثمر بوده است، گفت: خدا را صد هزار مرتبه شکر. من نمی توانم بگویم که باید فیکس بازی کنم یا ذخیره. این برعهده کادرفنی است و آنها تصمیم می گیرند. من جوابی برای سوال شما ندارم. کادرفنی که آمدند، می توانید از آنها سوال بپرسید.

وی درباره اینکه با ورود او خط حمله استقلال تحرک پیدا کرد و صحنه مشکوک به خطای پنالتی نیز پیش آمد، گفت: شما محبت دارید. من وظیفه ام را انجام می دهم و جواب شما پیش من نیست و پیش کادرفنی است.

1695238

دیدگاه‌ها