کد خبر : 1813103 | 09 اسفند 1400 ساعت 21:40 | 68.9K بازدید | 2 دیدگاه

آبراموویچ به جنگ روسیه و اوکراین پایان می‌دهد؟

گفته می شود رومن آبراموویچ، مالک باشگاه چلسی می‌تواند به پایان یافتن جنگ روسیه و اوکراین کمک کند.

آبراموویچ به جنگ روسیه و اوکراین پایان می‌دهد؟

به گزارش "ورزش سه"، رومن آبراموویچ روز شنبه و در بحبوحه حمله نظامی روسیه به اوکراین از چلسی کناره‌گیری کرد و آبی های لندن را به متولیان نهاد خیریه باشگاه سپرد. 

با این حال اکنون مشخص شده که این میلیاردر روسی در تلاش است تا به جنگ بین روسیه و اوکراین پایان دهد. سخنگوی آبراموویچ روز دوشنبه گفت: «من می‌توانم تأیید کنم که طرف اوکراینی با رومن آبراموویچ برای حمایت در دستیابی به یک راه‌حل مسالت‌آمیز تماس گرفته است و او از آن زمان تلاش کرده است که کمک کند. با توجه به وضعیت خطرناکی که وجود دارد می خواهم درک کنید که چرا ما هیچ اظهارنظری انجام نمی دهیم.

 

1695255

 

لکساندر رودنیانسکی کارگردان و تهیه کننده فیلم اوکراینی نیز تایید کرد که رومن آبراموویچ به دلیل ارتباطات خود در تلاش است تا به پایان دادن این جنگ کمک کند. او گفت: "من می‌توانم تأیید کنم که طرف اوکراینی در تلاش بوده است کسی را در روسیه بیابد که مایل است به آنها در یافتن راه‌حلی مسالمت‌آمیز کمک کند. آنها با رومن آبراموویچ در ارتباط هستند."

حالا باید منتظر ماند و دید که این ادعا تا چه میزان صحت دارد و اینکه آیا رومن آبراموویچ می‌تواند در پایان دادن به این جنگ که کل دنیا را تحت تاثیر قرار داده، کمک کند یا این فقط یک ادعای کذب بوده است.

دیدگاه‌ها