کد خبر : 1813114 | 09 اسفند 1400 ساعت 22:35 | 60K بازدید | 16 دیدگاه

مسائل سایر تیم‌ها ارتباطی به ما ندارد؛

پیروانی: از آن خبرنگار عذرخواهی می‌کنم

پیروانی می‌گوید که پرسپولیس با نمایش خوب توانست سه امتیاز را بگیرد و وضعیت سایر تیم‌ها ارتباطی به پرسپولیس ندارد.

پیروانی: از آن خبرنگار عذرخواهی می‌کنم

به گزارش ورزش سه، افشین پیروانی پس از دیدار پرسپولیس مقابل مس رفسنجان اظهار داشت: بازی خوبی مقابل مس رفسنجان داشتیم و توانستیم سه امتیاز را بگیریم و حالا برای بازی بعد آماده می‌شویم

او در واکنش به اینکه به نظر می‌رسد شرایط پرسپولیس برای دربی بهتر است گفت: دربی شرایط خاص خودش را دارد و بازی خاصی است. تا آن روز دو بازی دیگر داریم و انشاالله بتوانیم حداکثر امتیاز را بگیریم و برای آن بازی آماده شودیم.

پیروانی درباره اعتراض باشگاه استقلال به زمان برگزاری بازی ها عنوان کرد: ما راجع به تیم خودمان صحبت می‌کنیم و تمرکزمان روی تیم خودمان است. سعی می‌کنیم کمتر حرف بزنیم و بیشتر عمل کنیم. هیچ اعتراضی هم به زمان بازی ها نداریم. یک هفته بازی ما قبل از بازی استقلال است و یک هفته بعد‌. همه باید از تصمیم هایی که گرفته می‌شود تمکین کنیم. باید بیشتر به فکر تیم خودمان باشیم. ما پرسپولیس هستیم و چه قبل و چه بعد برای برد می‌رویم.

سرپرست تیم پرسپولیس در واکنش به اینکه استقلالی ها به مشکلات داوری اعتراض دارند گفت: ما چه تقصیری داریم؟ برای ما مهم این است که امروز یک بازی خوب انجام دادیم و توانستیم سه امتیاز را بگیریم. ما با تیم های دیگر کاری نداریم و تمام تلاشمان را می‌کنیم که بتوانیم بهترین نتیجه را بگیریم و هواداران‌مان را خوشحال کنیم. از ما توقع قهرمانی است و تمام تلاشمان این است که قهرمان شویم.

پیروانی در پاسخ به این سوال که این حواشی دربی را تحت تاثیر قرار خواهد داد گفت: ما سعی می‌کنیم راجع به کسی صحبت نکنیم. هفته بعد با تیم خوب صنعت نفت بازی داریم و انشاالله می‌رویم که یک بازی خوب انجام بدهیم و سه امتیاز را بگیریم.

او در پاسخ به سوال خبرنگار که می‌گفت استقلالی ها همه اتفاقات اعم از مشکل سربازی بازیکنان‌شان را به پرسپولیس نسبت می‌دهند با لبخند گفت: آرزوی سلامتی برای همه دارم.

پیروانی در خصوص حرکت آجورلو با میکروفن قرمز خبرنگار عنوان کرد: حرکت قشنگی نبود و به شخصه از سرکار خانمی که این اتفاق برایش افتاد عذرخواهی می‌کنم.

او در پایان در مورد صحبت های محمد ربیعی که گفته بود از پرسپولیسی ها توقع داشت رو گل دوم فیرپلی را رعایت کنند گفت: نظرشان را گفتند. تیم‌شان خوب است و کادرفنی خوبی دارند و برای آنها آرزوی موفقیت داریم.

دیدگاه‌ها