کد خبر : 1813125 | 10 اسفند 1400 ساعت 09:24 | 19.6K بازدید | 7 دیدگاه

گواردیولا: گریلیش را برای زدن 45 گل نخریدیم

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی‌ از عملکرد جک گریلیش در این تیم دفاع کرد.

گواردیولا: گریلیش را برای زدن 45 گل نخریدیم

به گزارش "ورزش سه"، گریلیش یکی از ستاره‌های لیگ برتر انگلیس در چند فصل اخیر بوده و موفق شده بود توجه بسیاری را با نمایش خیره‌کننده‌اش به خود جلب کند. 
بسیاری از باشگاه‌های بزرگ انگلیس شرایط جذب این بازیکن را زیر نظر داشتند اما این سیتزن‌ها بودند که با ارائه پیشنهادی هنگفت موفق شدند با استون ویلا برای انتقال او به منچستر به توافق برسند. 
با این حال انتقال این بازیکن به ورزشگاه اتحاد از نظر بسیاری چندان موفقیت‌آمیز نبوده و او نتوانست درخششی که در ترکیب استون ویلا داشت را در سیتی و تحت هدایت پپ گواردیولا نیز تکرار کند. 

 

1635964


هرچند به نظر می‌رسد که این مربی اسپانیایی چنین نظری ندارد و معتقد است که عملکرد گریلیش در ترکیب تیمش مشابه عملکرد او پیش از حضور در سیتی بوده است. 
پپ گواردیولا در واکنش به انتقادهایی که از این ستاره تیمش مطرح می‌شود گفت:« آمارها در زمینه تماس با توپ، بهتر یا مشابه با عملکرد او در طول دوران حضورش در استون ویلا هستند. ما او را نخریدیم که 45 گل برای ما به ثمر برساند. او چنین ویژگی‌ای ندارد، بلکه ویژگی‌های او متفاوت هستند.»
بعضی از بازیکنان که تازه به ترکیب تیم گواردیولا اضافه می‌شوند نیاز به زمان دارند تا بتوانند خودشان را با شرایط وفق دهند. 
او در این باره اضافه کرد:« بازیکنان امروز برای آمار بازی می‌کنند اما این بزرگترین اشتباهی است که می‌توانند مرتکب شوند. جک به‌خوبی در زمین ظاهر شده و اگر اینطور نبود، بدون‌شک من در صحبت با او چنین مسئله‌ای را مطرح می‌کردم.»

دیدگاه‌ها