کد خبر : 1813134 | 10 اسفند 1400 ساعت 10:51 | 9.2K بازدید | 2 دیدگاه

دربی میلان را ببر و روحیه از دست رفته را برگردان!

دربی دلامادونینا برای هر یک از دو تیم میلان و اینتر فرصت خوبی خواهد بود تا نتایج نه‌چندان خوب اخیر خود در سری‌آ و از دست دادن صدرنشینی را به فراموشی بسپارند.

دربی میلان را ببر و روحیه از دست رفته را برگردان!

به گزارش "ورزش سه"، ناپولی از دو توقف ناامیدکننده میلان برابر تیم‌های سالرنیتانا و اودینزه استفاده کرد و خود را به صدر جدول رقابت‌های سری‌آ رساند. در حال حاضر امتیازات روسونری با تیم لوسیانو اسپالتی برابر است اما ناپولی به دلیل تفاضل گل بهتر در صدر جدول رقابت‌ها ایستاده است.

از طرف دیگر اینتر هم که می توانست از لغزش میلان استفاده کند و به صدر جدول بازگردد در دو بازی اخیر خود برابر تیم‌های ساسولو و جنوا به ترتیب یک شکست و یک تساوی را تجربه کرد. در واقع می توان گفت هر دو تیم شهر میلان در دو، سه بازی اخیر خود در سری‌آ نتایج ناامید کننده ای کسب کرده اند که باعث از دست رفتن فرصت صدرنشینی برای آنها شده است.

 

1695299

 

این دو تیم امشب در دور رفت نیمه نهایی رقابت‌های کوپا ایتالیا به مصاف یکدیگر خواهند رفت و این بازی فرصت مناسبی برای شاگردان استفانو پیولی و سیمونه اینزاگی خواهد بود تا با پیروزی در آن به نوعی روحیه از دست رفته خود را باز گردانند و برای ادامه رقابت قهرمانی در سری آ آماده شوند. البته شاید برد در بازی امشب برای میلان اهمیت بیشتری داشته باشد چرا که آنها هفته آینده یک دیدار فوق‌العاده حساس را برابر ناپولی برگزار خواهند کرد. این در حالی است که نراتزوری به مصاف تیم قعر جدولی سالرنیتانا خواهد رفت.

دیدگاه‌ها