کد خبر : 1813139 | 10 اسفند 1400 ساعت 11:20 | 42.3K بازدید | 56 دیدگاه

رونالدو: من تاثیرگذارترین بازیکن تاریخ هستم

کریستیانو رونالدو، فوق ستاره پرتغالی منچستریونایتد‌ می‌گوید هرجا که رفته توانسته اثر خود را به بهترین شکل ممکن به جای بگذارد.

رونالدو: من تاثیرگذارترین بازیکن تاریخ هستم

به گزارش "ورزش سه"، کریستیانو رونالدو بعد از 6فصل حضور فوق‌العاده در منچستر یونایتد از این تیم جدا شد و در سال 2009 اولدترافورد را به مقصد رئال مادرید ترک کرد. این فوق ستاره پرتغالی سال‌های شگفت انگیزی را در سانتیاگو برنابئو سپری کرد و توانست به بهترین گلزن تاریخ پر افتخار ترین تیم اروپا تبدیل شود.

رونالدو با رئال مادرید به تمام جام‌های ممکن دست یافت و نهایتاً بعد از 9 فصل حضور شگفت انگیز در این تیم در سال 2018 سانتیاگو برنابئو را به مقصد یوونتوس ترک کرد. اگرچه در دوران حضور او در بیانکونری به خوبی یونایتد و رئال مادرید نبود اما او در تیم ایتالیایی نیز گل‌های زیادی به ثمر رساند و تمام جام‌های داخلی را فتح کرد. 

 

1693772

 

کریستیانو رونالدو که در تابستان امسال دوباره به منچستریونایتد بازگشت در بخشی از مصاحبه خود با DAZN حرف های جالبی زده و می گوید: "من در هرجایی که بوده ام اثر خود را به جای گذاشتم. هیچ بازیکنی در تاریخ وجود ندارد که بتواند به این حرف، اندازه من افتخار کند. یکی از مهم‌ترین آن‌ها رئال‌مادرید بود، جایی که من توانستم 400، 450 گل به ثمر برسانم."
 

دیدگاه‌ها